Om te beginnen weet ik niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag, maar gezien de andere pagina's leek het mij van wel.
Mocht ik het toch fout hebben, dan lees ik het graag.
Ik zit met het volgende probleem.
Sinds 1 week exact (vorige week donderdag voor het eerst) wordt ik 1x per (werk)dag gebeld door een privé nummer. Vervolgens neem ik op maar het enige wat ik aan de andere kant hoor is óf achtergrondgeluiden met kort daarop gevolgd gelach waarna er wordt opgehangen. Óf ik hoor helemaal niets en net nadat ik opgenomen heb wordt de verbinding verbroken.
Ik heb dit telefoontje 2 dagen (te weten vorige week donderdag en vrijdag) opgenomen, vervolgens werd ik het weekend niet gebeld en heb ik de afgelopen 3 dagen het geluid van mijn telefoon uitgezet omdat ik aan het werk was, en ik bang was dat ze tijdens vergaderingen e.d. gingen bellen. Ook ma, di en woe (die 3 dagen dus) ben ik 1x per dag gebeld door een privé nummer. Ik had ook de hoop dat de lol er vanaf zou gaan als ik 3 dagen op rij niet zou opnemen, maar niets is minder waar. Zojuist ben ik weer gebeld, en werd er direct opgehangen. Omdat het een privé-nummer is kun je in ieder geval niet terugbellen om te melden dat je hier niet van gediend bent.
Daarnaast weet je ook niet wie je iedere dag 'lastigvalt' zoals het na 1 week wel begint te voelen.
Is hier iets aan te doen behalve drastische maatregelen als direct een nieuw telefoonnummer wat je dan weer aan al je contactpersonen moet gaan doorgeven terwijl je je oude gewend bent en er dus min of meer aan gehecht bent??? Ik begin het namelijk een beetje beu te worden.....