Anandovic

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld worden door een nummer maar zegt niks

Dag,

 

Ik heb sinds 10 juni een abonnement van jullie en bevalt prima, alleen wordt ik sindsdien dagelijks  een paar keer gebeld door het volgende nummer +31362052318 , als ik opneem hoor ik niks en wordt de verbinding verbroken, 1 maal hoor ik op de achtergrond iemand praten dat die van vodafone/ziggo is maar daar blijft het bij.

 

Kunnen jullie hier iets mee?

 

mvg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Anandovic 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn om te horen dat het je bij Vodafone bevalt. Alleen vervelend dat ze je bellen en dan niets zeggen. Waarschijnlijk is het iemand die van je wil weten of het allemaal bevalt ??. 

Omdat veel mensen bij Vodafone vanuit huis werken kan er wel eens iets mis gaan met de telefoonlijnen en de verbindingen want door de Corona mogen ze niet meer bij elkaar zitten. Misschien dat iemand van Vodafone je kan helpen maar het kan ook zijn dat het een extern bedrijf is. Heb nog even geduld en dan komt iemand van Vodafone je helpen met een antwoord. 

Fijne avond en geniet van Vodafone ?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Anandovic 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Fijn om te horen dat het je bij Vodafone bevalt. Alleen vervelend dat ze je bellen en dan niets zeggen. Waarschijnlijk is het iemand die van je wil weten of het allemaal bevalt ??. 

Omdat veel mensen bij Vodafone vanuit huis werken kan er wel eens iets mis gaan met de telefoonlijnen en de verbindingen want door de Corona mogen ze niet meer bij elkaar zitten. Misschien dat iemand van Vodafone je kan helpen maar het kan ook zijn dat het een extern bedrijf is. Heb nog even geduld en dan komt iemand van Vodafone je helpen met een antwoord. 

Fijne avond en geniet van Vodafone ?

Anandovic
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat  zal allemaal best, maar vandaag ook 3 keer gebeld door dit nummer en steeds wordt er niks gezegd, heb het ook opgezocht op internet en er zijn er meer die er last van hebben, en allemaal hetzelfde verhaal.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Anandovic wrote:

Dat  zal allemaal best, maar vandaag ook 3 keer gebeld door dit nummer en steeds wordt er niks gezegd, heb het ook opgezocht op internet en er zijn er meer die er last van hebben, en allemaal hetzelfde verhaal.

Blokkeer het nummer op je toestel en je hebt er geen last meer van. Dat is een manier om het op te lossen ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic