Serier

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gebeld door frauduleuze nummers vanuit Bosnië

Ik ben tweemaal gebeld door iemand vanuit Bosnië. Op 23 april met nummer +38765827497

En op 24 april 2023 met nummer +38765195466.

Volgens mij is dit scam fraude. 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Serier 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat je het even laat weten. Blokkeer deze nummers in ieder geval en Vodafone zal ze op de lijst zetten. Ze kunnen daar niet zoveel mee omdat het nummers zijn vanuit het buitenland en dan is het moeilijk om te achterhalen of het om echte nummers gaat of niet. Nederlandse nummers kan Vodafone controleren en blokkeren, als het echt zou moeten. 

Maar goed dat je het doorgeeft, misschien kan @Vincent dit nog doorgeven aan de juiste afdeling 😉😁

Serier
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel. Ik heb beide nummers geblokkeerd en gerapporteerd als mogelijke scamfraude. Maar "zij" hebben de beschikking over meerdere nummers en hopen kennelijk mij te kunnen spreken. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 93Posts
  • 29Oplossingen
  • 37Likes

Hi @Serier, welkom op de Community! Deze telefonische oplichters laten er geen gras overgroeien en gaan inderdaad agressief te werk via verschillende nummers. Goed dat je deze nummers gedeeld hebt  met ons. Ik heb het, zoals @Energieboy ook aangaf, doorgespeeld naar de juiste afdeling. Dank hiervoor! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic