Kim66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld door NL nummers

Ben vandaag door 2 Nederlandse nummers gebeld die ik niet ken. 1e keer kreeg ik een automatisch bandje, direct opgehangen. 2e keer kreeg ik een man vrij onverstaanbaar buitenlands accent, ook direct opgehangen. Wat kan ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kim66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Prima wat je hebt gedaan, dat kan je dus alleen maar doen. Hangop, klik weg en bel niet terug!
Dat is het beste wat je kan doen en ken je de nummers niet, blokkeer ze dan ook gelijk in je telefoon, dan komen die ook niet meer terug en kunnen ze je niet bellen. Het is wel vervelend want als ze je nummer eenmaal kennen dan heb je kans dat je wel meer keren gebeld gaat worden. Gewoon elke keer weer ophangen, zeker niet terug bellen, en het nummer in je toestel blokkeren. Meer is er niet aan te doen. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kim66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Prima wat je hebt gedaan, dat kan je dus alleen maar doen. Hangop, klik weg en bel niet terug!
Dat is het beste wat je kan doen en ken je de nummers niet, blokkeer ze dan ook gelijk in je telefoon, dan komen die ook niet meer terug en kunnen ze je niet bellen. Het is wel vervelend want als ze je nummer eenmaal kennen dan heb je kans dat je wel meer keren gebeld gaat worden. Gewoon elke keer weer ophangen, zeker niet terug bellen, en het nummer in je toestel blokkeren. Meer is er niet aan te doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic