rctgb11!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld door Beloptie om contract te verlengen. Is dit legitiem?

Ik werd deze week op vakantie gebeld door beloptie om mijn contract te verlengen. Is dit een bedrijf dat voor Vodafone de contracten afsluit of een of andere tussenpersoon? Dit om er zeker van te zijn dat ik geen problemen krijg. 

mvg Rogé Claessen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Zowel Ziggo als Vodafone hebben verscheidene (verkoop)partners waar ze mee samenwerken, dus het is zeker mogelijk dat er contact met je is opgenomen vanuit hun. Ze werken in principe op dat moment voor Vodafone (alleen niet bij ons).

Zelf zou ik nooit via via een contract afsluiten. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice voor een verlenging of via My Vodafone app te zien wat Vodafone je kan bieden. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Zowel Ziggo als Vodafone hebben verscheidene (verkoop)partners waar ze mee samenwerken, dus het is zeker mogelijk dat er contact met je is opgenomen vanuit hun. Ze werken in principe op dat moment voor Vodafone (alleen niet bij ons).

Zelf zou ik nooit via via een contract afsluiten. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice voor een verlenging of via My Vodafone app te zien wat Vodafone je kan bieden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic