Ik heb eind juli mijn contract verlengd bij vodafone samen met een Galaxy S5.
Vanuit samsung was er een actie dat ik er een Gear fit bij zou krijgen. Thuis gelijk aangemeld voor de actie en kreeg een paar weken later bericht dat er een fout was en vodafone contact met me zou opnemen. Volgende dag werd ik meteen gebeld en excuus gekregen dat er een fout was gemaakt met mijn abbonement, deze zou niet voldoen aan de actie en voor een paar euro per maand extra kunnen upgraden zodat ik wel mee kon doen.
natuurlijk word er in zo'n geval wel zelf contact met me opgenomen en is het allemaal zo rond!
Aan het eind van het gesprek kreeg ik ook duidelijk te horen dat het rond was en ik binnen 6 weken mijn Gear fit thuis kon verwachten.
Inmiddels is het november en heb ik nog steeds mijn beloofde product niet, ik heb meerdere malen contact gezocht met samsung en vodafone en steeds word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Het laatste mailtje wat ik heb van samsung word mij zelfs verteld dat de actie inmiddels verlopen is en ik naar mijn Gear fit kan fluiten, ook word me aangeraden hierover contact op te nemen met Vodafone zelfs op een email-adres dat niet bestaat.
Ik ben meteen naar de dichtstbijzijnde vodafone winkel gereden en ook daar werd me weer verteld dat ik hiervoor bij samsung moet zijn en niet bij vodafone. Heb ook via de chat op de website nog met een medewerker gesproken en die zou 2 weken geleden contact met me opnemen maar ook dat zie ik niet meer gebeuren.
Wie gaat dit nu voor me oplossen?