arnielen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gear Fit aanvragen

Ik heb sinds vandaag een S5 in mijn bezit en daarbij zou ik ook een Gear Fit erbij krijgen maar die zit er niet bij?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Beide,

@arnielen : Weet je het zeker? De stiker die je onderop de doos vindt heb je nodig en dan als je omhoog kijkt van de stiker zie je deze staan maak je gebruik van deze? Anders zou je even via je mobiel het volgende doen, ga naar: Telefoon > toets in *#06# zie dan je IMEI nummer.

Wat Samsung wilt met je IMEI is dat er geen enige vervalsing kan binnenkomen, zo kunnen mensen er geen misbruik van maken en dat je toestel wel en echt is en niet en kopie. Ook bij andere promoties is dit vaak het geval dat hiernaar wordt gevraagd, bijvoorbeeld bij de Galaxy S4 €100,- euro retour actie is dit ook het geval.

Bekijk in context

48 Reacties 48
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arnielen ,

Deze zul je ook aan Samsung moeten navragen via en promotie actie van hun. Deze krijg je niet gelijk mee zie op: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/ voor meer informatie hoe je deze kunt krijgen.
Controleer ook even of je abonnement hieraan voldoet niet alle abonnementen zijn hiermee geldig!

Ontvang nu bij aanschaf van een GALAXY S5 in combinatie met een Vodafone Red, Red SUPER, Red Plus abonnement (categorie E) een Gear Fit t.w.v. €199 cadeau!


Succes verder, en heb je nog enige vragen laat dan gewoon van je horen.
arnielen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mn abonnement verlengt bij Vodafone en heb zo'n abonnement genomen omdat ik de Gear Fit nodig denk te hebben maar ik kan niet zien op de link waar ik de Gear Fit kan aanvragen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arnielen ,

Zie de volgende link: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/ voor de deelname.
Controleer ook even alles.

Info wat je nodig hebt voor deze actie: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/
arnielen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij de promoties staat de actie niet meer tussen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arnielen ,

Zou je daarom op de volgende link willen klikken: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/
en daarna op deelnemen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @arnielen ,

Is de aanvraag nog gelukt voor de GearFit die je kon krijgen bij de Galaxy S5 met het juiste abonnement?
Laat het me maar anders weten :).
Joycebijnen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. ik heb ook een samasung s5 abbonnemenr afgesloten van vodafone red E om zo'n gear fit te bestellen maar nergens op de site kan ik aanvinken dat ik hem wil bestellen. er staat overal alleen informatie over die gear fit maar op de site kun je nergens gegevens invullen om hem te bestellen..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dan kijk je niet goed, er staat namelijk en button met 'Deelnemen' klik hierop en je zult daarna je gegevens moeten invullen, zie link: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/

Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker ;)!
RobB

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De tijd die samsung neemt om te beoordelen of je in aanmerking komt voor de actie bedraagt 3 weken en daarna de levertijd 6-8 weken. Je moet dus veel geduld hebben. Jammer dat vodafone dit er niet bij vermeldt als ze een actie op de website zetten. Je voelt je toch bedrogen als je het doosje thuis open maakt.
arnielen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de site van Samsung enkel met mn telefoon bekeken maar later even op mn pc gekeken en toen zag ik wel staan.
Formulier wil ik invullen en verzenden maar zegt ie dat het IMEI nummer niet klopt, terwijl ik toch echt de 15 cijfers heb ingetoest die op mn telefoon staan
RobB

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat moet Samsung eigenlijk met je EMEI nummer en je telefoonnummer. Dat heb je toch niet nodig om een horloge op te sturen? Het zal mij benieuwen waar Samsung deze informatie nog meer voor gaat gebruiken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Beide,

@arnielen : Weet je het zeker? De stiker die je onderop de doos vindt heb je nodig en dan als je omhoog kijkt van de stiker zie je deze staan maak je gebruik van deze? Anders zou je even via je mobiel het volgende doen, ga naar: Telefoon > toets in *#06# zie dan je IMEI nummer.

Wat Samsung wilt met je IMEI is dat er geen enige vervalsing kan binnenkomen, zo kunnen mensen er geen misbruik van maken en dat je toestel wel en echt is en niet en kopie. Ook bij andere promoties is dit vaak het geval dat hiernaar wordt gevraagd, bijvoorbeeld bij de Galaxy S4 €100,- euro retour actie is dit ook het geval.
BFeringa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
via de link die je hebt gegeven kom ik bij het aanmeldformulier,
maar op geen enkele mogelijkheid pakt hij mijn telefoonnummer?

Wat kan ik hieraan doen?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @BFeringa ,

Dus als je 06........... typt vertelt deze je dat het nummer ongeldig is? Begin anders eens met de landcode +31 6......... heeft dit enige nut? Als dit ook niet lukt zou je even contact kunnen opnemen met Samsung, want je vult wel het goede nummer in dat je hebt gekregen toen je koos voor de Galaxy S5 of het nummer dat je al had?
BFeringa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
pakt helemaal niks helaas...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @BFeringa ,

Oei, ik adviseer je even om met Samsung contact op te nemen wat zij voor je kunnen doen want in mijn ogen vul je alles gewoon goed in!

Samsung site: http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html
PeterV

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een nieuw abonnement met de S5 en wil de Gear fit aanvragen via de site van Samsung maar via de link lukt het mij niet.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @PeterV ,

Speciaal de link even opnieuw voor jou ;)!
https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s5-gear-fit/
Je ziet vanzelf op je scherm staan Deelnemen op en blauwe knop. Klik hierop en vul dan de gegevens in die Samsung Nederland nodig heeft.

Succes!
Dderogee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mij aangemeld voor de actie ongeveer 4 weken geleden. Kreeg op 21 mei antwoord dat het nummer niet klopte. Gelijk gebeld en daar bleek dat ik het verkeerde nummer had ingevuld. Hun advies was om hun mail te beantwoorden en daarin het juiste imei nummer te zetten. Dit gelijk gedaan. Vervolgens hoor ik niks, dus via datzelfde mail nog maar eens geïnformeerd. Natuurlijk weer geen reactie, dus vandaag nog maar eens gebeld. En wat was het advies?!!!
Ja hoor, u kunt een antwoord op de mail sturen met daarin het juiste nummer.
Word volgens mij van het kastje naar de muur gestuurd en heb nu spijt dat ik de telefoon bij Vodafone heb besteld.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic