arnielen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gear Fit aanvragen

Ik heb sinds vandaag een S5 in mijn bezit en daarbij zou ik ook een Gear Fit erbij krijgen maar die zit er niet bij?
48 Reacties 48
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Aah jammer dat je hier tegen aan loopt. Het klopt dat wij een samenwerking hebben met Samsung. Indien je aan een aantal actievoorwaarden voldoet, dan kun je via de Samsung promotie site een gear fit bestellen, bij hen.
Uit je berichtkan ik niet helemaal helder opmaken met wie je contact hebt gehad hierover (Vodafone of Samsung). In ieder geval is het zo dat als er een issue is met het Imei nummer van een actie toestel, dat communicatie hierover via Samsung gaat. Als het een issue met het abonnement betreft, dan loopt het allemaal via ons. Hopelijk is het snelopgelost en heb je de Gear snel in huis.
Dderogee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat noem ik nog eens van het kastje naar de muur. Oftewel van Vodafone naar Samsung. Echt een antwoord waar je niks me kan
jhamelink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Direct bij uitkomen van de s5 kreeg ik hem binnen
16april 2014

Mij is zo.n abbonement aangesmeerd omdat ik zon gear fit kon krijgen....
na alles ingevult te hebben op samsung promotions de melding binnen 6 weken ontvangst

We zijn dus al tijdje verder en er is nog nils binnen...

Kunnen jullie me helpen
Want samsung is heel onduidelijk hier in
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@jhamelink

Dit is een actie van Samsung uit. Wat hebben zij je verteld en wat is er niet duidelijk? Weet je zeker dat je aan de gestelde voorwaarden voldoet?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @jhamelink ,

Voldoet je abonnement aan de volgende eisen:

Ontvang nu bij aanschaf van een GALAXY S5 in combinatie met een 2-jarig Vodafone Red, Red SUPER, Red Plus abonnement (categorie E) een Gear Fit t.w.v. €199 cadeau!

Deze actie is enkel van toepassing op een GALAXY S5 aangekocht bij een deelnemende dealer en voorzien van een sleeve waarop de actie wordt gecommuniceerd.
En is het abonnement boven de €54,- per maand?
dampsy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We hebben uw gegevens aangepast. Vodafone keurt de IMEI nummers voordat de aanvragen goedgekeurd kunnen worden. U zult zo spoedig mogelijk bericht krijgen of uw aanvraag is goedgekeurd. lol na 6 keer bellen en 4 mails gaat het gebeuren word ik nog fit van het jaar of probeerd er iemand van zijn aanbieding af te komen jammer een abo afsluiten duurt 5 min iets gratis duurt een paar maanden



isgoet

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een maand geleden de gear fit aangevraagd bij samsung nadat ik mijn abonnement heb verlengd met de galaxy s5 en een red super abonnement
heb afgelopen week zelf maar contact via mail opgenomen om te vragen hoe het met de aanvraag zat
kreeg als antwoord dat ik meerdere gegevens moest terugmailen zodat ze dit konden uitzoeken
heb nu net antwoord gekregen :

Geachte heer van Ojik,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung Galaxy S5.

Om uw vraag te beantwoorden, heb ik contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling. Zij hebben het volgende aangegeven. Uw aanvraag is goed ontvangen. Uw gegevens hebben we gecontroleerd bij Vodafone. Zij hebben aangegeven dat uw toestel op basis van het IMEI-nummer niet meedoet aan de promotieactie.

Helaas heb ik beperkte inzage. De Gear Fit wordt enkel verstuurd na goedkeuring door Vodafone.
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met de klantensercvice van Vodafone op 0900-0940.

Ik heb het stukje even vet gedrukt waar ik een probleem mee heb
Ze bieden mij een telefoon aan met een abonnement die niet echt goedkoop is, maar omdat ik er een gratis Gear Fit bij kan krijgen heb ik dit abonnement toch afgesloten.
En nu krijg ik te horen dat het IMEI nummer van mijn telefoon niet meedoet aan de actie ?

Misschien een kwestie van miscommunicatie, maar ik hoop dat dit snel opgelost gaat worden


Djekkie67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is precies wat ik me bedacht toen ik een uurtje geleden mijn S5 doosje openmaakte. Het kost vervolgens veel moeite om de Gearfit via Samsung te bestellen. En nu maar afwachten of mijn aanvraag 'goedgekeurd' wordt. Hoezo.. goedgekeurd.. Ik voel me ook wat bedrogen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Naar aanleiding van bovenstaande wil ik toch graag even wat duidelijkheid verschaffen over de Gear Fit actie:

Samsung controleert of je beschikt over het juiste toestel (Samsung Galaxy S5). Dit doen ze door het IMEI-nr te controleren. Een afwijzing op basis van het IMEI nummer kan dus alleen door Samsung verder worden bekeken. Vodafone controleert of het abonnement klopt en of deze niet ondertussen is geannuleerd etc.

Hier gaat enige tijd overheen, vandaar dat het even kan duren voordat je een reactie krijgt.
rosanoa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je hoeft niet te denken dat alles zo vlot zal verlopen.
Het kan wel, maar hoeft niet.

Wij hebben 2 dezelfde abonnementen, beide voldoen aan de voorwaarden.
Beide hebben op 1 mei meegedaan aan deze actie.
Van 1 gear fit kreeg ik van Samsung al op 21 mei bericht dat deze binnen 5 werkdagen zou worden bezorgd en dat klopte.
Van de 2e zeggen ze dat Vodafone nog steeds geen goedkeuring heeft gegeven en wacht ik nu al 9 weken op
de goedkeuring. Volgens Samsung gaat hierna pas de 6-8 weken levertijd in.
Met een beetje pech komt ie in mijn vakantie en stuurt het postkantoor dat ding ook nog terug omdat ik het niet binnen de termijn kan ophalen. Kan ik zeker afwachten of ik hem uberhaupt nog krijg en dan zeker weer 8 weken wachten. Ach, mooi kerstcadeautje, pff.......

Volgende keer mogen ze het houden. Dit was voor ons de 1e Samsung, maar nooit meer. En zeker niet deze klantonvriendelijke flauwekul. Als het toestel nou nog goed was, maar ook dat heeft ook kuren.
De 1e zegt dat ze beide zijn goedgekeurd en in dezelfde batch van levering zitten.
De 2e zegt dat ze zijn goedgekeurd maar in een verschillende batch van levering zitten.
De 3e zegt dat er nog geen goedkeuring is. Zoveel medewerkers, zoveel verhalen!!
Als dat zo is dan wachten ze nu al 9 weken op goedkeuring van Vodafone en doen geen moeite te achterhalen of er iets verkeerd gaat.
Ik mag blij zijn als ik de S5 nog heb tegen de tijd dat de gear fit geleverd gaat worden.
monafierens

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste SamsungExpert,
Ik heb die link aangeklopt maar dan komt er te staan dat ik een land uit moet kiezen en dan gaat ie gewoon naar de gewone Sire van Samsung. Dus hoe moet ik nou die gear fit aanvragen want ik wil hem heel graag hebben
monafierens

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bedoel aangeklikt
monafierens

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En de gewone site van Samsung
sami1980

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou ik kreeg na 5 dagen na het inschrijven een Email dat het 10 werk dagen duurt voor voor het thuis gestuurt wordt en 3 dagen later had ik hem het heeft totaal 8 dagen geduurt dus die 3 weken en die 6 tot 8 weken moet je niet naar kijken dat zijn de maximale richtlijnen die hun aan houden het kan allemaal sneller.
Geniet van je gear fit.
sami1980

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gebruik niet de mobile website.op me telefoon kwam ik er ook niet uit ,maar op me laptop was ik binnen 5 min klaar.
monafierens

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt nu doet hij het wel... maar ik heb nu mijn gegevens enzo in gevuld, hij zei dat hij de gegevens aan het verwerken was en toen ging hij naar een andere site maar de pagina van die site is wit. Wat moet ik nu doen?
RutgherK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ik heb mijn abonnement verlengt met een Vodafone Red super Categorie E. Daarbij zou ik een gear fit krijgen, maar deze is niet geleverd. Ik zou moeten kijken bij samsung.com/nl/promotions maar daar wordt aangegeven dat ik alleen een sd kaart en s cover zou krijgen.

Hoe kan ik nu toch de gear fit krijgen?

Alvast bedankt
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RutgherK

De actie met de Gear Fit staat ook gewoon op die pagina.. Ik zie hem er in ieder geval gewoon tussen staan. 😉
RutgherK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt,

Het is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Rutgher Konietzka
GerbenK

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Als je de Samsung S5 met het juiste abonnement gekocht hebt op partculiere naam van 01-07-2014 tot 31-07-2014 heb je recht op zowel de Gear Fit als de sd kaart en S view cover! Dit is te lezen in de bijzondere voorwaarden van de laatste actie:

3. De Actie kan niet worden gecombineerd met andere Acties, met uitzondering van de gelijktijdige ‘Gear Fit Cadeau’ actie
geldend op de GALAXY S5 bij Vodafone. Maximaal 1 inzending per aangekocht product en maximaal 3 per huishouden

Doe hier je voordeel mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic