MaryZuidhof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gear Fit Samsung S5

Hoi,

Ik heb vandaag op facebook een bericht geplaatst over een fout die door vodafone gemaakt is. Ik werd namelijk vandaag gebeld door jullie met de mededeling dat de Gear Fit niet bij mij geleverd zou worden omdat ik het verkeerde abonnement heb. Maar guess what; ik heb dit abonnement op aanraden van jullie zelf genomen omdat ik dan de Gear Fit er bij zou krijgen! Dit is de reden dat ik dit abonnement genomen heb!! Nu word ik dus gebeld met de vraag of ik mijn abonnement misschien op wil hogen zodat ik die Gear Fit alsnog kan krijgen. Dit is toch oprecht belachelijk? Jullie beloven mij mondeling een Gear Fit bij dit abonnement te leveren (via de actie van samsung) en vervolgens blijkt dat jullie een fout hebben gemaakt en krijg ik hem niet. Het staat opgenomen bij het maken van de deal aan de telefoon. Toen ik dit aan de telefoon aangaf bij de medewerker zei ze alleen: ja sorry ik kan er niks aan doen, ik kan je alleen aanbieden 4 euro per maand meer te betalen en dan krijg je hem wel. Als je mondeling een deal sluit ben je verplicht dit te regelen. Als jullie een fout maken is dat jullie probleem en niet die van mij. Dan moet er een eerlijke oplossing komen vanuit jullie! Als ik had geweten dat ik die Gear Fit er niet bij zou krijgen had ik dit abonnement niet genomen en was ik naar de S4 gegaan ipv S5. Kan hier ook wat aan gedaan worden? Enige vorm van compensatie ofzo? Want in theorie zijn jullie gewoon verplicht om dat ding te leveren.
Ik heb al een privé bericht gestuurd naar een van jullie maar ik heb nog niks gehoord. Als ik wil bellen weet ik niet waar ik heen moet bellen want er is geen keuze welke te maken heeft met mijn probleem.

Ik hoop dat ik zo sneller een antwoord krijg.
mvg Marij
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @MaryZuidhof ,

Dit kan helaas niet worden geregeld via het Forum, de klantenservice kan je juist hierbij helpen omdat er op het Forum geen inzicht is op je privégegevens. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent hiermee en dat je werd verteld dat bij je huidige abonnement en GearFit zou krijgen maar dit niet zo is.

Je kunt nog altijd even gewoon 1201 bellen zodat zij je kunnen verwijzen naar de goede afdeling die over enige compensatie beslist. Het kan natuurlijk zo zijn dat er en foutje wordt gemaakt en soms wordt hierbij en bijvoorbeeld eenmalige vergoeding gegeven maar het kan ook blijken dat de afdeling dit niet goed genoeg ziet.

Ik wens je in ieder geval veel succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic