Hi iedereen, vraagje, ik heb gisterochtend een gebruikte iPhone 12 Pro aangeschaft op Marktplaats, de iPhone is oorspronkelijk in Augustus 2021 i.c.m. een Vodafone abonnement van 1 jaar aangeschaft door de vorige eigenaar. Ik heb de contract en aankoopfactuur etc. meegekregen van de vorige eigenaar voor de garantie voor de zekerheid, gelukkig ook maar, want gisteren was alles oké. Tot vanochtend, de iPhone raakte verhit door normaal gebruik ( YouTube video's in 1080P bekijken, Facebooken etc. ), met verhit, bedoel ik ook echt heet. Toestel daarna even weg gezet om af te koelen en de ene keer wordt hij weer heet en de andere keer niet. Dus vandaag maar contact gehad met Vodafone via de chat op de site, en volgens de medewerker en de wet is de wettelijke garantie overdraagbaar, omdat het geregistreerd is op het toestel en niet op naam. Goed, uiteindelijk vanmiddag naar een Vodafone service punt gegaan, meteen na aan te geven dat ik de 2e eigenaar ben en de toestel net iets ouder is dan een jaartje werd ik geweigerd verder geholpen te worden, omdat de persoon die het contract heeft ondertekend de garantieclaim moet indienen, maar ik ben de huidige eigenaar??
Wat is jullie mening? Ik heb geen zin om weer een rot stuk van +- totaal 100KM te reizen om met de vorige eigenaar de garantieclaim in te dienen. Misschien bij een andere Vodafone service punt proberen?
Thanks!