Ghettobass

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie overdraagbaar bij verkoop toestel?

Goedenmiddag,

Ik heb 4 maanden geleden bij mn nieuwe abonnement een Samsung Galaxy S23+ aangeschaft, middels een toestellening. Die blijf ik netjes afbetalen uiteraard.

Echter, ik wil toch liever een Google Pixel 7 Pro en mijn Samsung verkopen. Kan de nieuwe eigenaar van mijn toestel aanspraak maken op de garantie van Vodafone als ie kapot mocht gaan? En moet hij met zn kapotte toestel dan met mijn oude factuur naar een Vodafone winkel voor reparatie?

Ik weet dat wettelijke garantie overdraagbaar is. Maar is de Vodafone garantie dat ook?

Hoop dat iemand een antwoord heeft op mijn vraag.

 

Groet, Teun

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Ghettobass 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan ik erg kort in zijn, ja dat kan 😉
Je garantie is gewoon overdraagbaar aan de nieuwe eigenaar. Hij/zij moet dan wel je aankoopbon hebben en dan heeft die gewoon de geldende garantie.

Een kopie van je aankoopbon of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Let op: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Ghettobass 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kan ik erg kort in zijn, ja dat kan 😉
Je garantie is gewoon overdraagbaar aan de nieuwe eigenaar. Hij/zij moet dan wel je aankoopbon hebben en dan heeft die gewoon de geldende garantie.

Een kopie van je aankoopbon of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.

Let op: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic