mramgoun

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie iPhone 6

Hay,

Ik heb mijn iPhone 6 op 27 september 2016 twee jaar in bezit en dat is gelijk ook de eind datum van mijn contract. Mijn iPhone heeft sinds kort een aantal hardware problemen. Wat is het verstandigst om te doen om mijn iPhone binnen de garantie periode gerepareerd te krijgen. En bij wie moet ik zijn bij de provider of bij Apple?
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt in dit geval twee dingen doen:
-je verlengt het contract met een nieuw toestel (dit mag 4 maanden voor de einddatum van je contract).
-je laat het toestel repareren. Let wel op zowel wij als de klantenservice kunnen niet bepalen of iets onder de garantie valt. Het toestel dient via ons gerepareerd te worden omdat je hem bij ons hebt aangeschaft. Is dit niet het geval dan kun je bij Apple terecht.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo is het nog gelukt aan de hand van de tips van Steven? We horen het graag van je.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je nog een update voor ons of het gelukt is ? Mocht het juiste antwoord er tussen staan, dan wil ik je ook vragen om deze als oplossing aan te vinken zodat andere forumgebruikers dit ook makkelijker terug zien.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic