Remcodewit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Garantie Samsung Galaxy S5

Hallo,

Sinds 12 November heb ik een nieuwe mobiel ontvangen bij verlenging van mijn abbonement. Echter na 9 dagen gebruik sprong er tijdens gebruikt! een barst in mijn scherm. Na online contact op te hebben genomen werd ik naar een vodafone winkel doorverwezen. Echter daar vertellen ze mij doodleuk dat het mijn eigen schuld is en dat deze schade alleen door vallen kan worden veroorzaakt. Dit was echter niet het geval, ik had het toestel gewoon in mijn hand!

Nu wil ik mijn recht op garantie claimen, omdat men in de winkel mij weigerde verder te helpen, zonder daar een rekening van €250 aan te verbinden. Gezien jullie de verkopende partij zijn hebben jullie de bewijsplicht om te bewijzen dat ik het toestel ondeugdelijk heb gebruik (wat ik overigens niet heb gedaan). Ik wil graag een oplossing hiervoor.

Remco de Wit
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is erg vervelend
Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hiermee het beste verder helpen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
misschien is het ook een optie om langs een samsung repair centre te gaan en hun jou probleem uit te leggen en misschien dat hun je verder kunnen helpen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic