Kirop

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Garant basis HTC M8

Beste,

Ik heb een vraagje betreffende de verzekering.

Ik heb nu alweer een tijdje een mooie HTC M8, die werd geleverd met een (doorzichtig) beschermhoesje.

Ik heb het garant basis pakket (10,50 per maand)

Mijn telefoon doet het helemaal goed, maar helaas staan er allemaal lelijke lichte plekken op de achterkant van mijn mobiel.. Ziet er niet uit. Ik denk dat het komt door eventueel vuil dat in het beschermhoesje kan komen, en dan tegen de telefoon aanschuurt.... Hoe het ook komt, mijn mooie grijze HTC heeft allemaal lelijke lichte plekken op de achterkant (niet een kwestie van schoonmaken, is echt beschadigd).

Functioneel is er echter niets mis met de telefoon.

Heeft het zin om dit aan te melden als schade? Zou het graag gemaakt/vervangen zien worden, en dan een ander hoesje gaan gebruiken.

Bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Kirop, wat zonde dat je telefoon al beschadigd is! Neem eerst even contact op met de verzekering en volg het stappenplan op de website. Je hebt een eigen risico van €45, dus bedenk voor jezelf of je dat de moeite waard vindt. Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@Kirop, wat zonde dat je telefoon al beschadigd is! Neem eerst even contact op met de verzekering en volg het stappenplan op de website. Je hebt een eigen risico van €45, dus bedenk voor jezelf of je dat de moeite waard vindt. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic