Ik had deze vraag ook gesteld en kreeg een reply van de 'vodafonecrew'.
Op dit moment is er nog niet bekend wanneer de update vrijgegeven gaat worden. De update moet namelijk ook nog door Google en Samsung goedgekeurd worden en dat is voor deze versie nog niet gedaan. Zodra dit bekend is zullen we dit op ons forum plaatsen
Ja lekker antwoord, dat gaf ik zelf ook al aan. Die berichten staan al sinds juli op het internet. Vandaag op tweakers wordt er gemeld dat de Motorola Xoom die eerder dan de 10.1v uitkwam, krijgt zelfs een update naar Android 4!!!!
Ik geloof niet dat er een update bestaat of er ooit één zal komen. Daar Samsung blijkbaar niets te verwijten valt, zij wilden dit 'gelukkig maar' limited exemplaar zelf niet leveren. Consumenten die de 10.1v in Australie kochten kregen naast een eerdere update ook bij aankoop een hoes en dockingstation voor de tablet.
1 wijze les voor mij: Koop nooit branded telefoons, tablets, etc. Vodafone je krijgt van mij een 4 voor ondersteuning! Iemand een 10.1v Tablet kopen, limited edition en met orgineele software.
René
Edit: spelling: vodofonecrew verbetervoorstel: voddenboer?!?! nou ja je hebt er het zelfde aan.