MrsB

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy s6 edge crasht

Galaxy s6 edge (Android versie 7.0) crasht meerdere malen per dag. Start bij gebruik vaak vanzelf opnieuw op, soms hierna niet meer in te loggen. Batterij loopt dan van (bijv.) 80% in een keer terug naar (bijv.) 9%, hierbij brandt er een heel vel wit lampje links boven.
Opnieuw opstarten kan dan alleen nog maar wanneer toestel aan oplader zit.
Heb al een harde reset gedaan. Mocht niks baten.
Wanneer toestel aan lader hangt is er geen enkel probleem.
Word er echt moedeloos van...
Graag advies en het liefst een oplossing.

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Kan me voorstellen dat dit behoorlijk vervelend is MrsB
Heb je al eens gekeken waarom de batterij zo snel leeg loopt? Dit kun je terug zien onder de instellingen. Vaak is dit na het installeren van een bepaalde app.
Tevens zou je een software update kunnen proberen. Mocht dat niet helpen dan raad ik je aan om het toestel te laten repareren.
MrsB
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven- bedankt voor je bericht. Batterijgebruik bij apps geeft geen vreemd verbruik aan. Tevens gebruik ik al de laatste update.
Kan het de batterij zelf zijn?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi MrsB,

Heb je het toestel weleens opgeladen tot 100% opgeladen deze op de dag gebruikt (maar het gevoel gehad dat de batterij sneller leeg ging dan normaal?). En dat na de 15% het toestel zo snel leegloopt dat deze uitvalt? En bijvoorbeeld als je thuiskomt en deze aan de lader plaatst en er bijvoorbeeld opeens 25% batterij verschijnt?

Ik hoor het graag van je terug.

Geniet van het zonnige dagje :).
MrsB
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
SamsungExpert toestel is gerepareerd; nieuwe batterij, nieuwe behuizing en beeldscherm. Helaas niet onder garantie aangezien ik onlangs m'n sherm heb moeten laten repareren.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedenavond MrsB,

Bedankt voor je terugkoppeling!
Ook goed om te horen dat het toestel naar behoren werkt, alleen inderdaad jammer dat dit niet onder de garantie viel doordat het scherm eerder is vervangen.

Hopelijk ben je alsnog naar teveredenheid geholpen, ik wens je een fijn avond en weekend tegemoet :).

Groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic