wiegant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy s4 Mini wordt erg heet

Sinds enkele weken (na een update) wordt mijn S4 mini bij beperkt gebruik al erg heet.
De IMS-framework is na het beeldscherm de grootste gebruiker.
Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb de batterij vervangen maar dat maakt niks uit.

grt
Bert
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt proberen wiegant is het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen.
Via http://handleidingen.vodafone.nl/web kun je zien hoe dit gaat door je telefoon te selecteren om vervolgens te zoeken op fabrieksinstellingen.
Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe het werkt. Vergeet dan niet een back up van het toestel te maken. Dit kun je doen via Samsung Kies of via het toestel zelf.

Werkt het dan nog niet dan ben ik bang dat het toestel het reparatie traject indient te gaan.
https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Groetjes Steven

wiegant
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Steven.
Het toestel is ca 2 jaar oud, dus net uit de garantie meen ik.
Dat betekent dus repareren op eigen kosten denk ik?
grt
Bert
Anonymous
Niet van toepassing
als je er geen verzekering voor hebt afgesloten dan is het voor eigen rekening.
Mocht je kunnen verlengen dan zou je eventueel ook kunnen kijken naar een nieuw abonnement met toestel.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
samsung is heel culant kwa garantie dus je hebt een maand langer dus zeg maar 25 maanden garantie
dit weet ik om dat de tv van me tante na 2 jaar een week kapot ging en deze gewoon onder garantie werd gemaakt de reparateur die thuis kwam van samsung zei toen ook dat ze bij samsung altijd een maand extra erbij doen bij al hun producten

dus kijk even hoe oud die precies is en informeer voor de zekerheid even bij samsung voordat je hem ter reparatie opstuurd nee heb je ja kan je krijgen 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic