xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Galaxy s4 Mini wordt erg heet

Hallo allemaal,

Voor ik mijn toestel wederom laat repareren eerst hier even navragen.

Is het bekend dat deze erg snel leeg is en de batterij wel erg heet wordt?

Dit is me 2e S4 Mini die dit probleem heeft, de vorige is vervangen.

Groet,Jan
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @xsjlo ,

Die vraag krijg ik ook regelmatig van mensen en het volledige antwoordt en een duidelijk antwoordt heb ik er eigenlijk ook niet op... Het lijkt alsof en deel van de gemaakte en verkochte Galaxy S4 Mini's problemen vertoont en de andere helft niet. Rare en reset werkt ook niet? En de batterij stond en staat niet bol?

Heb je dit gemerkt vanaf en bepaalde Android versie misschien? Of na en update?
Mocht je 3e Galaxy S4 Mini ook deze problemen hebben neem dan gelijk contact op om te kijken of er misschien andere toestellen zijn of abonnementen met en soort gelijk toestel enzo...

Je zou ook even kunnen kijken door en app te installeren die kan bekijken welke app op je toestel ervoor zorgt dat je batterij warm en snel leeg loopt.
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi! SamsungExpert

De vorige S4 Mini draaide op 4.2.2 en deze draait op 4.4.2, dus wel een verschil in software.
Batterij staat niet bol of iets zoals de S4 maar in je broekzak voel je hem wel branden als je er niks mee doet.
Ik heb alleen Whatsapp erop gezet om te testen, en werdt weer heet, ook kaal het probleem blijft, ook valt het gesprek ineens helemaal dood en horen we niks meer.. Dit zal denk ik met elkaar te maken hebben, dat had ik met de vorige S4 mini ook namelijk...

Ik heb het abonnement pas sinds Januari dit jaar en mag nog niks doen helaas.

Bied hem morgen wel te reparatie aan...

Groet, Jan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @xsjlo ,

Dan wens ik je nog wel succes.. Hopelijk dat mijn woordje succes wonderen brengt, haha.
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi @SamsungExpert ,

Ik hoop het ook.. ik wil liever een S4 of S3 dan deze mini nogmaals te ontvangen.

Ik hou je op de hoogte.

groet,
Xsjlo
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Top!
En hopelijk kom je positief terug. Fingers crossed...
xsjlo
topicstarter
Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Ja de batterij is nu goed maar het bereik blijft wel een probleem met de nieuwe S4 mini.. Weet het ook niet meer..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic