Marijedb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy note probleem

Na maanden geduld heb ik dan eindelijk de Note ontvangen. Ik heb eindelijk de telefoon een beetje door en dan kom ik een probleem tegen. Als ik bijvoorbeeld wat teken of schrijf dan gaat het op bijna het hele scherm goed behalve op een ronde plek aan de rechterkant. Als ik daar een rechte lijn overheen trek met mn pen dan blijft die plek gewoon leeg. Als er wel wat gebeurd dan is de kleur lichter en de lijn dunner. Doe ik dit met mn vinger dan gaat het wel goed. Ik heb de pen op allerlei manieren geprobeerd vast te houden en ook op linkshandig geprobeerd te zetten, maar niks helpt. Ik heb die telefoon net 3 dagen, dus snap er niks van. Iemand een idee wat ermee kan zijn?

Gr Marije
3 Reacties 3
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey,
 
Dit is wel een beetje raar.
Heb je al iets meer kunnen uitvinden? eventueel via google iets kunnen vinden hierover?
 
Groetjes,
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Voor alle zekerheid, omdat je aangeeft dat het met je vinger wel werkt, zou ik heel even met een ander pennetje testen.
 
Als dat geen verbetering oplevert, zou ik toch denken aan een toestelprobleem en dit is enkel met reparatie op te lossen (of je moet nog binnen 7 dagen na aankoop zitten, dan zou een DOA-procedure mogelijk moeten zijn).
 
Waar heb je het toestel gekocht?
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is het al gelukt met een ander pennetje te testen? ben wel nieuwsgierig wat daaruit komt:D
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic