Ichiroku

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy note 10.1 N8000 geen Internet Verbinding

Hallo,
 
ik heb laatst bij Belsimpel.nl een Samsung Galaxy Note 10.1 gekocht met een vodafone simkaart met Mobiel Breedband Hardware Extra 55 Particulier - 2 jaar. Er stond dat mijn abo aangesloten was op 13 november. Nu is het al 2 dagen later en ik kan nogsteeds niet op het internet. Ik kan wel gewoon berichten sturen naar andere telefoons.
 
Wat ik wel krijg is als ik *#101# bel, dan krijg ik deze error: "Connection problem or invalid MMI code.". Ik heb geen idee wat dit inhoud.
 
Ik heb op de website al gezocht naar oplossingen, maar ik kan ze niet vinden. Bij dat smartcrew whatever staat mijn tablet er niet bij, maar als ik op andere tablets zoek krijg ik hem wel, maar dan alleen de gegevens enzo.
 
Dit is nu mijn APN:
Name: Vodafone Internet
APN: office.vodafone.nl
Proxy: not set
port: not set
username: vodafone
password: vodafone
Server: not set
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS port: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Authentication Type: PAP
APN Type: Internet
APN Protocol: IPv4
Enable/disable APN: APN enabled
Bearer: Unspecified
 
Doorgestreept = onaanpasbaar blijkbaar.
 
Ik heb geen idee wat er mis is. De default APN werkt ook niet. Deze heb ik van een ander bericht in dit forum en van de Galaxy Tab 10.1 Smartcrew dingetje.
 
Bij voorbaat dank voor het lezen en ik hoop dat u mij kunt helpen!
 
Met vriendelijke groet,
Sem Wong.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ichiroku,

Je hebt je hebt je 06 nummer in een publiek bericht geplaatst, ik adviseer je om deze te verwijderen. Dit om problemen in de toekomst te voorkomen.
De APN gegevens die je doorgeeft zijn de juiste dus we zullen moeten kijken waar het probleem dan vandaan komt.

Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega zal na verificatie van je gegevens verdere instellingen controleren.



Bekijk in context

2 Reacties 2
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ichiroku,

Je hebt je hebt je 06 nummer in een publiek bericht geplaatst, ik adviseer je om deze te verwijderen. Dit om problemen in de toekomst te voorkomen.
De APN gegevens die je doorgeeft zijn de juiste dus we zullen moeten kijken waar het probleem dan vandaan komt.

Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega zal na verificatie van je gegevens verdere instellingen controleren.



Ichiroku
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de klantenservice gebeld. Heb na 5 minuten wachten iemand aan de lijn gekregen. Hij heeft mij door de settings laten gaan en wat bleek is dat  APN Type op default moest staan ipv internet. Mijn internet werkt nu helemaal perfect!
 
Goeie service moet ik zeggen, snel iemand aan de lijn en een vriendelijk persoon aan de lijn.
 
Helemaal toppie!
 
+1
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic