Tjolk502

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy core prime

Ik heb onlangs een core prime gekocht met prepaykaart. Daar heb ik het volgende probleem mee. Af en toe komen op de whatsapp de berichten niet binnen of ik kan niets versturen.
De volgende acties zijn gedaan:

  • Update van de software, grote en kleine update door de zaak waar het toestel is gekocht.
  • Whatsapp opnieuw geinstalleerd
  • Router gereset, cache geleegd
  • instellingen van whatsapp zijn opnieuw ingesteld door de telefoonwinkel

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Tjolk502

Het kan vele redenen hebben waarom het niet werkt.
- controleer je instellingen van het internet eens via http://handleidingen.vodafone.nl/web Zorg er natuurlijk wel voor dat mobiele gegevens aanstaan.
- zorg dat je genoeg mb's hebt of tegoed natuurlijk (kun je controleren via my vodafone)
- als het echt alleen via wifi is raad ik je eens aan om contact op te nemen met de provider die jou wifi beheert. Ik neem aan dat je hier alleen thuis last van hebt of heb je hier op meerdere plaatsen last van waar wifi is? Je kunt eventueel proberenhet netwerk te vergeten en opnieuw te verbinden met het netwerk.
- In je toestel aangeven dat whatsapp eventueel ook over het gewone netwerk mag en niet alleen over wifi (let op dit kost wel data)


Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Tjolk502 heb je nog wat gehad aan de informatie van Steven? We horen het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic