PeterK

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy SIII flipcover promotie

Beste Vodafone,
 
"Voor deze actie dient u een kopie van mijn kassabon (met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum) mee te zenden. Zenden per post, hoe bedenken ze het!
Bewijs van verzending, bestelbonnen of online betalingsbewijzen worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop."
 
http://www.samsung.com/nl/promotion/flipcover-siii/registreren.html
 
Nou heb ik online mijn abbo verlengd en vrijdag de telefoon ontvangen, geen flipcover erbij. Moet je allemaal handelingen verrichten om deze alsnog te krijgen. Een gevalletje jammer.
 
Mijn vraag is nu, wat moet ik meesturen om toch de flipcover te ontvangen?
 
Groet
Peter
8 Reacties 8
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Peter,

Ik denk dat een kopie van de pakbon voldoende is. Wat voor documenten heb je allemaal gekregen? Was het een verlenging of ben je een nieuwe klant?
PeterK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo Annabelle,
 
Het betreft een verlenging.
Ik heb ontvangen een email met de "bevestiging van levering" en bij de levering zat een "Afleveringsbewijs".
 
Groet, Peter
PeterK
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kijk nou: in hele kleine lettertjes staat onderaan het afleveringsbewijs: :S
 
Voor het aankoopbewijs ....... adres:
https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer
Daar het IMEI#, ordernummer en postcode invullen (vraagt ook om klantnummer, is niet nodig) maar het nummer op het afleveringsbewijs past niet) en dan kan je idd een "proof of purchase" downloaden.
 
Denkt dat het met deze meesturen als "kopie van de kassabon" wel gaat lukken en jij?
 
Groet Peter
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
PeterK, inderdaad, op dat bewijs staat namelijk ook het IMEI-nummer en aankoopdatum vermeld, dat lijkt mij in dit geval de essentiële informatie. Goed dat het gelukt is!
lexsijtsma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met hetzelfde. Gisteren een nieuwe Galaxy ontvangen.
 
Na invullen van alle gegevens krijg ik doodleuk de boodschap "Keine Lieferungen gefunden!" 
 
Dubbel gemiste kans, Vodafone.
 
Wat nu verder?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyey, lees even de reactie hierboven van PeterK. Volgens mij is het met zijn stappen alsnog gelukt.
silque

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Reken op een lange levertijd, bij mij duurde het 7 weken!! eer ik de cover binnen had.
FLASTA

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, weet ook niet meer wat ik moet invullen, wie kan mij stap voor stap helpen?
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic