jimvdberg

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Galaxy S8: is exact aflevermoment al bekend?

Ik heb een preorder gedaan van de Galaxy S8: is het exacte aflevermoment al bekend?
70 Reacties 70
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Phoenixx2000

Hoop dat je er als nog blij mee bent. Bij kreeg ik te horen gister dat er wederom weer ierts fouts zat in hun systeem waardoor hij is blijven hangen. Ik ben nu ook zo ver dat eerst de Vodafone hier iets gaat recht zetten anders stuur ik als er ooit een bezorger komt de hele rommel terug oftewel accepteer het pakket niet. Ben nog nooit zo met leugens en onzin bekogeld noch behandeld en dan zal Vodafone dit zo even kunnen doen... nou nee. Een klachten lijn waar je nooit meer wat van verneemt een moderator die niet eens op de klachten reactie geeft gewoon niemand. Wanneer er betaald moet worden hoor en zie je van alles maar nu STILTE......

Vodafone jullie zouden je ogen uit je kop moeten schamen.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
vanmorgen me order gechekt in de winkel en na een telefoontje kwamen de heren erachter dat er in mijn order een error zat door een storing 14 april en ik dus nog maanden voor niks op mijn toestel had kunnen wachten maar er zou niets komen. Ik ben dus na 7,5 uur contact met de tele sales van Vodafone nooit iets opgeschoten en voorgelogen. De mensen die mijn bestelling hebben gedaan hebben dus nooit in hun systeem een error gezien hahaha wat een belabberde en knullige instantie. Gewoon vanaf 14 april tot aan nu zoveel irritatie, gezeur en gedoe verder en uiteindelijk niks opgeschoten. Hoe verkopen jullie dat aan jullie klanten!!!!!!!!!
sdhooge87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Rudie,

Ook ik heb dit probleem ondervonden. Ik heb mijn S8+ zilver op 17 april besteld en mijn status stond op uitleveren. Dus ik bellen naar aanleiding van jouw bericht. En ja hoor: Meneer er is een error in uw bestelling. Die is dus door al die andere medewerkers gewoon genegeerd. En nu dus weer "maximaal" 10 werkdagen wachten tot dit hersteld is. En wij moeten dit maar gewoon slikken omdat als ik de order annuleer dan krijg ik een bkr registratie. Het is ronduit schandalig hoe Vodafone met zijn klanten omgaat.

Heb jij ondertussen al bericht ontvangen over de status van je bestelling?

Groet Sander
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi sdhooge87

Ja het is schandalig ik heb vanaf 20 April tot 6 Mei dagelijks contact gehad totaal 7,5 uur inclusief wachttijd. Steeds werd er gezegd uitleveringsprobleem maar hij komt. Dit werd door circa 12 mensen van vodafone bevestigd in de 20 keer die ik heb gebeld. Vervolgens sprong mijn order op uitleveren ik weer gebeld denk yes maar nee hij was blijven hangen maar zaterdag of maandag zou ik me telefoon hebben. Ik donderdag naar de vodafone winkel en die heren hebben een los toestel voor mij besteld welke zaterdag binnen was ( netjes gebeld ). Ik zaterdag naar de winkel en tot mijn verbazing kon ik hem niet meenemen door de beruchte error. Toen kwam ik daar dus pas achter na talloze nutteloze telefoontjes en medewerkers gesproken te hebben. Vandaag is gebeleken dat zij dat al vanaf de 20ste hadden kunnen zien in mijn order dus compleet voorgelogen al die keren. En ben er bang voor dat je straks 10 dagen voor niks wacht want wat ze moeten doen is de order annuleren en dan opnieuw invoeren en niet om de bkr heen komt. Voor iedereen die dit leest BESTEL NOOIT MEER TELEFONISCH MAAR IN EEN WINKEL!!!!! Deze mensen kan je persoonlijk aanspreken en met je beklach ergens heen en zijn welwillend. Die hele tele sales is een leugen achtige niets wetende afdeling die je met een kluitje het riet in sturen. Er is niemand die het zelfde zegt. Nu moet je een klacht indienen en maar hopen dat er iets mee gebeurd of persoonlijk word benaderd, want het liefst en hoogstwaarschijnlijk word het per mail afgedaan. Dus ga altijd naar een winkel. En Sander als advies zou ik als ik jou was naar de winkel gaan het daar regelen alles voorleggen je huidige bestelling annuleren en nieuwe afsluiten in de winkel en weg lopen met je nieuwe telefoon. Als je alles uitlegd en ook voet bij stuk houd wat betreft die registratie want daarin kunnen ze best wat doen. Maar 10 dagen wachten gaat je denk ik niks opleveren want hij blijft op error want ze moeten namelijk annuleren en hem opnieuw plaatsen dat is met 10 min geregeld geen 10 dagen, dus ze houden je aan het lijntje!!!!!!!
sdhooge87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb zojuist de bestelling maar geannuleerd.
Ben helemaal klaar met de vodafone klantenservice. Ik ga zo naar de winkel en kijk of ze er daar een op voorraad hebben. Dan maar een BKR registratie. Het is echt de meest incompetente klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.
In ieder geval bedankt voor de tips Rudi.
En voor iedereen die zn telefoon nog niet heeft ontvangen heel veel succes.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Tip: check je annulering nog eens morgen.
Ik had hem vorige week donderdag ook geannuleerd, meteen de vrijdag voor de zekerheid daarover nog een telefoontje tegenaan gegooid, toen bleek de donderdag-annulering helemaal niet te zijn vastgelegd (ja, alles, maar dan ook echt alles doen ze fout daar), dus wederom de annulering doorgegeven. Je krijgt niet meteen een bevestiging daarvan, "de annulering wordt binnen 10 werkdagen via mail bevestigd". Hoe slecht kan je communiceren!
Vervolgens de terugbetaling: "na de bevestigingsmail van de annulering wordt het bedrag binnen 6-8 weken teruggestort". Schandelig traag vind je niet? Ik had op 1 april het toestel al in één keer betaald, dus de terugstoring kan ik (hopelijk) ergens eind juli verwachten.
Mensen, dit kan toch allemaal niet!
NB, op mijn officiële klacht van 28 april is overigens nog steeds niet gereageerd. Ik verwacht er trouwens bitterweinig van.
Een triest bedrijf, waarom is dit niet veel groter algemeen bekend, ik wist het eigenlijk niet.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi jimvdberg en Phoenixx2000,

Je moet je bestelling in de winkel laten annuleren dan is deze gelijk verwerkt en kan je je nieuwe order plaatsen en weglopen met je telefoon.
Jim ja het is schandalig en in en in triest hoe je behandeld bent en word. Ik heb ook mijn klacht 10 dagen en weer een klacht 5 dagen geleden ingediend en nog 0 op gehoord. Wanneer er betaald dient te worden regeageren ze gelijk maar wanneer ze hun klanten met leugens en onzin het bos in sturen komt er helemaal nergens geen reactie van. Geen moderator die betaald word om klanten te woord te staan en de rust te bewaren noch een klanten/klachtenservice. In het kort betalen mag en moet maar mensen de waarheid vertellen of klachten behandelen misschien ooit maar niet met spoed. Ze zouden de tele-sales online moeten maken en dat nr aan de klachtenlijn en gewoon met ballen mensen te woord staan en het naar behoren oplossen.

Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Sorry bericht was voor jimvdberg en sdhooge87.
Sorry Phoenixx2000
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi!

jimvdberg, Rudie1981, sdhooge87, Phoenixx2000,

Sorry voor onze late reactie. Wij zijn na onze laatste post op 2 mei aan de slag gegaan om dit intern uit te zoeken. Achteraf gezien was het inderdaad handiger geweest dat we jullie daarvan ook op de hoogte hadden gesteld. Zouden jullie daarom je inbox even willen checken? Ik heb jullie een privébericht gestuurd.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik had inmiddels geannuleerd en wat schetste mijn verbazing, mijn betaling van 1 april was gisteren teruggestort op mijn rekening. Dat ging dan ineens onverwacht snel.
Maar voor Vodafone is het allemaal te laat, by far de slechtste service ooit van welk bedrijf dan ook. Jammer.....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
jimvdberg, jammer om te lezen dat je hierdoor hebt besloten om je bestelling te annuleren. Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic