jimvdberg

Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Galaxy S8: is exact aflevermoment al bekend?

Ik heb een preorder gedaan van de Galaxy S8: is het exacte aflevermoment al bekend?
70 Reacties 70
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Dat is het ook "tegenstrijdige informatie" er is er daar geen 1 die het zelfde verteld. Ze krijgen op dinsdag en vrijdag levering.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
jimvdberg

Mocht je bericht krijgen zou je dat willen laten weten? Ik ga ze zo en zo maandag weer bellen maar dan weet ik in ieder geval hoe en wat ik kan verwachten. Want neem aan dat jij ook een zilveren besteld heb.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik heb een zwarte besteld en heb eigenlijk elke verwachting op snelle levering opgegeven. Als klant sta je gewoon machteloos. En inmiddels hebben ze al een maand lang mijn volledige betaling binnen.
Als je hebt gebeld laat maar weten welk verhaal ze nu weer ophangen.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
jimvdberg

ik dacht een zilveren een maat van mij heeft hem gepreorderd 14 april in de winkel en die heeft hem al 10 dagen ook een zwarte. Ik bel morgen gelijk jim en laat het je zeker weten. Wat je ook kan doen is naar de winkel morgen en als hij daar in het zwart ligt je huidige bestelling annuleren en de nieuwe meenemen. kan allemaal in de winkel.

Nou als je dit allles leest en ervaart en niks geen reactie van een Vodafone waar dit forum van is kan je alleen maar slecht over ze praten.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Thanks, goede tip, morgen heb ik tijd om bij de winkel langs te gaan. Ik laat het je weten wat daaruit komt
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
jimvdberg

Nou gebeld en jeetje wat kunnen die liegen pffffff......

Jim wat je moet doen is naar de winkel kijken of hun deze hebben. Indien ze hem hebben kan de winkel of jij bellen met het wel bekende nummer en de order om laten zetten van bezorgen naar afhalen winkel. niks annuleren dit hoeft niet en je kunt vervolgens gelijk met je toestel de winkel uit.

Vodafone heeft gemeld dat de winkel voorraad los staat van telefonisch bestellen. Dus de winkel verkoopt terwijl alle klanten van Vodafone niks in de brievenbus hebben.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Dank je Rudi, vandaag kon ik niet bij een winkel langs, ik zat op cursus, morgen moet lukken. To be continued
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
jimvdberg

Ik heb ook een officiele klacht gemaakt omtrent alles. Ook dat er niemand van Vodafone is die hier reageert op het forum. Ik heb vanmiddag begrepen dat zwart en grijs voorradig zijn ook in de winkel dus als je er morgen bent heb je meer kans dat je eindelijk met je telefoon de winkel uitloopt. Ik zal een week zo niet langer moeten wachten.

En ben zeker benieuwd hoe Vodafone de klacht in behandeling neemt na ruim 5 uur telefonisch contact en alle verzonnen smoesjes verder en hoop uiteraard dat ze voor nu en de toekomst hun medewerkers allemaal de zelfde informatie laten verstrekken dat scheelt een hoop irritatie en boosheid.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hi jimvdberg en Rudie1981

Zoals al eerder vermeld in dit topic hebben wij geen zicht op concrete informatie over de exacte leverdata van de toestellen. Jouw klacht zal in ieder geval door onze klachtenafdeling opgepakt worden en daar zul je spoedig een reactie op ontvangen.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Sharon schreef:
Hi @Rudie1981

Zoals al eerder vermeld in dit topic hebben wij geen zicht op concrete informatie over de exacte leverdata van de toestellen. Jouw klacht zal in ieder geval door onze klachtenafdeling opgepakt worden en daar zul je spoedig een reactie op ontvangen.
Dank je Sharon. Ik kreeg net bericht van de klachtenafdeling "Met dit bericht informeren wij je over de status van jouw e-mail. Het lukt ons niet om jouw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Wij vragen je nog even geduld te hebben. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons. Bedankt voor je begrip."
Schiet voorlopig dus nog niet op. Inmiddels belt iedereen al met een Galaxy S8, behalve de pre-order mensen zoals ik.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Het schiet inderdaad niet op. Net weer gebeld en zoals eigenlijk verwacht niks....... Het word momenteel treurig die hele organisatie. Ze verkopen mensen iets en schuiven het vervolgens af met het wel bekende antwoord "we weten het niet maar kan nooit lang meer duren" inmiddels 2 Mei!!!!!!
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Update 1: geen goed nieuws vanuit de winkel: ze kunnen mijn bestelling niet omzetten, ze beginnen gewoon met een volledig nieuwe bestelling (er is nu geen voorraad meer in de winkels, dat duurt minimaal 7 dagen) en ze kunnen de internet-bestelling annuleren.
Update 2: ook geen goed nieuws van de helpdesk: bij mijn bestelling van 1 april hoorde ook nummerbehoud, en die had Vodafone pas op 30 april doorgezet naar Simpel.nl! Ze wisten niet waarom dit een maand had gelegen, "excuus daarvoor". Wel vreemd dat Vodafone dat in al die eerdere contacten nooit hadden gecommuniceerd, ten einde raad wilde ik de bestelling daarom maar annuleren, had dit natuurlijk allang moeten doen eigenlijk.
Update 3: maar precies vandaag zou Simpel.nl het nummerbehoud hebben goedgekeurd, binnen 48 uur zou dit verwerkt worden door Vodafone en daarna kan meteen de Galaxy S8 worden uitgeleverd.
Nou, je begrijpt, ik ben inmiddels heel cynisch, ik gelooof niets meer van een Vodafone medewerker.
Afwachten dan maar weer een paar dagen. Donderdag nog geen bericht, dan toch maar definitief annuleren, denk ik.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
jimvdberg

Hoi Jim dat had wel gekund als je klantenservice had gebeld in de winkel maar waarschijnlijk door het nummer behoud wat nog niet doorgevoerd was niet. Het is al met al een ellende tot en met. Zwart is inderdaad op voorraad en hoop dan ook dat je eindelijk je telefoon zeer spoedig mag ontvangen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat hij weer niet geleverd was en dus niet voorradig. oftewel afwachten tot in de pruimentijd.

Je kan immers beter nu alvast de galaxy S9 pre-orderen want dan heb je hem waarschijnlijk wel op de datum dat hij uitkomt.
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Je kan immers beter nu alvast de galaxy S9 pre-orderen want dan heb je hem waarschijnlijk wel op de datum dat hij uitkomt.
Thanks, maar je begrijpt, ik zal pre-orderen bij Vodafone aan iedereen ten strengste AFRADEN. Koop gewoon in de winkel, dan heb je hem in handen en praat je met een echte verkoper in vlees en bloed.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ja dat is zeker zo Jim want zelf marktplaats heeft meer toestellen dan vodafone hahaha.
Voor eventuele misverstanden te voorkomen ben ik ook voorstander van geen pre-order plaatsen bij Vodafone want de winkel is het snelst en dat is een feit wat zich heeft bewezen.
Phoenixx2000

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zojuist in mijn status gewijzigd in:

Status: Uitleveren Je bestelling is klaar voor verzending. Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
Ik hoop dat hij vandaag verzonden wordt...
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou zojuist is mijn status ook aangepast. nadat ik woensdag 1.5 uur en donderdag 1.5 uur in de winkel was en die heren wel van alles wilde betekenen alleen de vodafone tele sales niet. het is echt om gek van de worden en zal nu maar afwachten of er niet weer wat fout gaat. jimvdberg heb jij inmiddels je toestel al? en nog wat van de klachten gehoord?
jimvdberg
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Rudi en Phoenix, fijn dat er iets schot zit in jullie bestelling, hopelijk gaat het vanaf nu verder goed.
Bij mij: de nummerportatie zou afgelopen dinsdag zijn geaccepteerd en vanaf donderdag kon Vodafone daarop weer verder mee aan de slag wat betreft aflevering, werd mij gezegd.......
Maar je begrijpt het al, donderdagmiddag toch zelf maar weer gebeld en wat blijkt: de hele nummerportatie is nog volstrekt niet rond, dus hebben ze dinsdag wederom voorgelogen. Met de nummerportatie schijnt sinds 1 april technisch al iets mis te zijn geweest, dat wisten ze toen al maar dat hoorde ik gisteren pas voor het eerst.
Ten einde raad heb ik dan toch maar de hele bestelling geannuleerd. Ik zou daar 's-avonds een mailbevestiging voor ontvangen.
Uiteraard geen mail, dus vanochtend maar weer gebeld: waar blijft de annulering-mail? "Uw bestelling is helemaal niet geannuleerd, meneer!" Opnieuw voorgelogen, in bijna elk contact wordt je iets voorgelogen of iets te mooi voorgespiegeld.
Nu net dan opnieuw maar weer telefonisch geannuleerd: "binnen 10 werkdagen is dit verwerkt en krijgt u een bevestiging". Dat meen je niet, 10 werkdagen! En dat zal in de praktijk vast wel weer niet kloppen en nog langer duren! En een bevestiging van dit gesprek heb ik niet.
Plus dan de terugbetaling: op de site staat: na annulering binnen 5 werkdagen wordt bedrag van ruim 700 euro teruggestort. "Maar nee, zegt de telefonist, dat is 6 tot 8 weken, sorry hoor, we gaan de site aanpassen"!

Hellllupp! Dit kan toch niet allemaal! Ik moet naar de Ombusdman, Kassa, Opgelicht of iets dergelijks, want mijn eerdere klacht bij Vodafone is nog steeds niet in behandeling. En wat dan nog, ik zal vast worden afgescheept met een "sorry sorry meneer van den Berg, we nemen dit mee als verbeterpunten". Is er misschien ook een onafhankelijk waarborgfonds o.i.d. voor mobiele telefonie, Vodafone kan hier niet mee weg komen en kan met deze praktijken niet doorgaan.
Rudie1981

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou...nou het is helaas zo bekend wat ik lees Jim. Echt wat kwalijk maar vooral heel treurig. Je heb het gewoon over een bestelling van een telefoon en nummer in jou geval. Je vraagt je zelf af wat kan daar nou mis aan gaan. Ik ook sta in de winkel met een s8 plus welke een andere kleur had maar dacht ben er klaar mee doe die maar. Jongens super meegaand en ik bellen moest ik weer een ander nummer bellen na 50 min bleek dat ze storing hadden. Ik de volgende dag terug naar de winkel en weer bellen na een uur vertelde die beste man gewoon nee kan niet want volgens mijn systeem hebben hun niks op voorraad terwijl het toeste voor me lag. Een heel gedoe zelfs die medewerkers van de winkel snapte er niks van. Ik kon het toestel dus weer niet meenemen. Toen vertelde de beste man aan de telefoon Almere heeft ze op voorraad dus de heren van Veenenedaal bellen om het toestel bij hun te krijgen, zegt Almere nee hoor doen we niet gaat van ons target af hahahaha dus uren verder eindigend met niks. Ook tegen die beste man aan de tekefoon gezegd dat voor mij vodafone vodafone is en hoe het kan dat een winkel de toestellen verkoopt waar mensen thuis nog op zitten te wachten. Daar kreeg ik natuurlijk als antwoord op ja die hebben verschillende distributeurs. Heb ik 0 boodschap aan als een Vodafone organisatie voorzie je eerst al je klanten voordat je regulier gaat verkopen. Die hele pre-order is werkelijk een lachertje.
Phoenixx2000

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn S8+ silver wordt vandaag bij mij afgeleverd. Ik hoop dat jullie m ook snel ontvangen, succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic