NiFa

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Galaxy S5 ruis tijdens gesprek

Tijdens het bellen met de S5 krijg ik elke keer een soort van ruis te horen. Alsof er aan de andere kant van de lijn wind tegen de microfoon waait. Ik heb het met meerdere telefoons getest en elke keer hoor ik het alleen aan mijn kant.

Iemand anders met zo iets of is mijn toestel gewoon niet goed 😞
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Tijdens het gesprek zie je en button staan waar de ruisonderdrukking aan/uit gezet kan worden, enig effect?
NiFa
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Heb het geprobeerd maar blijft hetzelfde.
roelvano

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi,

Ik heb al maanden last van ruis. Alleen als ik naar Vodafone-nummers bel. Heb het zowel op iPhone als Samsung.
Hoop meer info van jou te krijgen, wie weet hebben we hetzelfde probleem.

Zodra ik bel met een Vodafone-nummer heb ik de storing. Als ik aan het woord ben, dan blijft de storing zich voordoen (ruis/alsof je bij een snelweg staat), maar zodra de andere partij praat, dan is het helemaal weg.

Ik word er gek van.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

En zie volgende afbeelding:
Al eens geprobeerd om op Noise Reduction te testen?
NiFa
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@roelvano ja dat is precies hetzelfde wat ik ook op heb. Ik denk dat het aan het Vodafone netwerk ligt. Ik heb het op een Galaxy S5, S4 en S3 geprobeeed, op een HTC One M7 en M8 en ze hebben het allemaal op precies dezelfde manier. Dus kan niet anders dan dat het aan het Vodafone netwerk ligt.
roelvano

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@NiFa Thanks voor je reactie!

Ik heb een eigen topic geopend hierrr: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Harde-ruis-tijdens-gesprek/td-p/152763

Misschien handig om daar je ervaringen enzo te commenten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi @NiFa,

Op welke locatie ervaar je dit precies? Zie ook mijn reactie in het ander topic.
We horen het graag van je.
nol96

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo je kan ook even langs gaan bij vodafone en even een nieuw simkaartje kunnen vragen dit heb ik zelf een tijdje geleeden ook gehad en heb een nieuwe simkaartje gekregen en bij mij is het opgelost

want het zou kunnen dat de verbinding van de sim kaart niet hellemaal goed is

met vriendelijke groeten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic