Pangoradio

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S5 herstart zomaar

Ik heb sinds afgelopen Donderdag een Samsung Galaxy S5 en ging door alle start setup en het instellen van m'n apps. Echter, al snel bleek dat de telefoon zichzelf zomaar op verschillende momenten opnieuw deed opstarten. Het maakte niet uit of ik het netwerk of Wifi zat. De Youtube, Twitter of welke andere app dan ook gebruikte. Zelf als het toestel gewoon naast me ligt en ik raak het niet eens aan start het zichzelf gewoon opnieuw op. Soms zit er 30 minuten tussen, soms uren. Maar niets lijk het te stoppen.

Ik heb al geprobeerd om een factory reset te doen en te zien of dat hielp. Weer na het opzetten van alles gebeurt het weer gewoon opnieuw. Het is hoogst irritant. Is er iets dat ik kan doen? Anders moet ik de telefoon terug stuur want het lijk defect te zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
rvorst fijn dat dit geholpen heeft maar het is natuurlijk wel jammer dat je bluetooth niet meer goed werkt. Heb jij al eens een factory reset geprobeerd? Maak dan wel eerst een back-up van je gegevens

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Pangoradio ,

Blijkbaar hielp de reset dus ook niet en blijkt het echter en hardware fout te zijn, hier kan jij helaas niks aan doen dit waarschijnlijk misschien door en productiefout. Ik raad je aan om met het toestel de winkel in te gaan en deze ter reparatie op te sturen want dan kan het repair center van Samsung zich eens hierin verdiepen wat er gaande is met je toestel.

Voordat je dit doet wil ik je alvast uitmaken dat je toestel daar volledig wordt gewist apps data gegevens enzovoorts, ik raad je aan om en back up te maken van je gegevens dit kan helaas niet met apps.
Je kunt dit bijvoorbeeld doen via Samsung Kies.
Lisa91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds juli een Samsung S5 en binnen 2 weken startte hij zichzelf opnieuw op. Ik heb alles al geprobeerd; fabrieksinstellingen, nieuwe simkaart, 2x opgestuurd naar reparatiecentrum (2x software update) en niets helpt!! Hij valt zomaar uit, met name als ik hem naast me heb liggen en er niks mee doe (andere klacht: ik ben slecht verstaanbaar tijdens het bellen).

iemand een idee..?!?!
lyndon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik zou zeggen succes ermee is mij ook 3x overkomen.
mijn toestel is op 19-11-14 afstand gedaan product blijft bij repair center.
dit betekend dus nieuw toestel het is nu 08-01-15 heb nog steeds niks.

hoop dat het bij jou sneller gaat

lyndon
rvorst

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Een paar dagen gelden deed dit probleem zich ook bij mijn S5 voor. Ik heb een paar apps verwijderd die ik net geïnstalleerd had en dat verhielp het probleem. Sindsdien heb ik wel problemen met de bluetooth-verbinding met mijn autoradio (Audi MMI). Verbinding wordt voortdurend verbroken. Voorheen werkte dit uitstekend.

Iemand een oplossing?
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
rvorst fijn dat dit geholpen heeft maar het is natuurlijk wel jammer dat je bluetooth niet meer goed werkt. Heb jij al eens een factory reset geprobeerd? Maak dan wel eerst een back-up van je gegevens
rvorst

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bluetooth probleem opgelost met een harde reset (batterij eruit).
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic