Jhaarlem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S5 - Lolipop

Sinds de update naar Lolipop ervaar ik de volgende problemen:


  • Random bij unlocken de melding " crashed"
  • Bij bellen of gebeld worden de melding "Gear fit crashed"
  • Bij anoniem gebeld worden is het niet mogelijk om op te nemen, workaround dmv home button als opnemen in te stellen
  • Verbinding maken met wifi duurt soms erg lang
Herstart en fabrieksinstellingen terug zetten geen effect, ook de desbetreffende apps force closen heeft geen effect.
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Jhaarlem,

Ik heb de problemen al Inderdaad al eerder gelezen hier.
Het enige wat je kunt doen is of wachten op de volgende update of eventueel een back up te maken en terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht je niet weten hoe dit moet dan kun je op de website handleidingen.vodafone.nl vinden hoe dit moet door je telefoon te selecteren en dan opzoeken op fabrieksinstellingen. Ik neem aan dat de telefoon opnieuw opstarten niet geholpen heeft.

Laat me even weten of het geholpen heeft .

Groetjes stevied86

*moderator edit: tag werkte niet*
Anonymous
Niet van toepassing
Dan is het enige wat je kunt doen is wachten op een nieuwe update denk ik 😞 @SamsungExpert wat kan er nog meer gedaan worden?
Jhaarlem
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey @stevied86,

idd opnieuw opstarten fabrieksinstellingen ed. al geprobeerd, maar niets heeft geholpen.

*moderator edit: tag werkte niet*
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Jhaarlem ,

Hé wat naar dat die update deze ellende meebracht :(.
Ook ik heb deze problemen aandachtig zien terugkomen op Twitter helaas kon ik ook niet de oplossing aanbieden (gaat al lastig met 140 karakters ;)).
Er gaat blijkbaar bij heel wat Galaxy S5 gebruikers wat fout maar ook bij heel wat Galaxy S5 gebruikers gaat er weer wat goed, het gaat al met al stroef.

Ik zou graag met je en interne reset willen maken via het Android menu misschien iets lastiger voor beginende Android gebruikers, maak en back up door middel van Samsung Kies.

Doe het als volgt: Schakel je toestel uit, zorg er dan voor dat je vingers tegelijk op de home, volume en aan/uit knop zitten, je krijgt op en bepaald moment het Android menu te zien.
Je kunt met de volume knoppen naar beneden scrollen en ga dan naar > wipe date/factory reset dat bevestig je met de aan/uit knop (dat is de ok knop). Eenmaal daarop geklikt scroll je omlaag naar Yes - delete all user data, dan klik je weer op de aan/uit knop en begint deze zichzelf te resetten.

Mocht zelfs dit je niet helpen... ja dan is het toch wachten op de reactie van Samsung en hoe zij dit kunnen oplossen bijv door en update te pushen.
flowaap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik door iemand in de vodafone store laten doen, dat werkte ook niet... helaas.
zelfs in de store hoor ik van medewerkers de problemen. ben benieuwd wanneer google dit oppakt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @flowaap ,

Het wordt echter afwachten hoe het dan verder zal gaan, je kunt dit probleem bij Samsung eens aanschuiven (maar zij zullen vast wel al op de hoogte ervan zijn). Meer kan ik er helaas niet van maken...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic