Seraniah

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 valt automatisch uit.

Hallo,

Sinds twee weken ben ik de eigenaar van een galaxy S4. Het probleem dat ik heb is dat het toestel af en toe uitvalt, ik krijg hem dan alleen weer aan als ik de batterij eruithaal, en weer in stop. (het probleem lijkt vooral voor te komen in de range van 60-90% batterij, appart). Omdat het toestel net nieuw is heb ik bij het begin van de problemen al een clean install geprobeerd, dit heeft echter niet geholpen. Een tweede probleem dat ik heb is dat mijn wifi signaal altijd zwak is, zelfs als ik naast de router ben.

vergelijkbare topics zijn:
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/samsung-s4-mini-valt-steeds-uit/td-p/200761 (wel een s4 mini, ik heb een S4)
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Samsung-S4-valt-uit/td-p/122772

in deze topics wordt aangeraden om de telefoon ter reperatie aan te bieden. is dit het juiste plan van aanpak? of zijn er ondertussen al nieuwe inzichten aan het licht gekomen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je kunt gewoon naar de Vodafone winkel gaan mocht je in je abonnement ook VTS hebben krijg je en tijdelijke gelijkwaardige telefoon.

Vergeet je niet de bonnen mee te nemen van het toestel?
Succes.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Seraniah ,

Ik heb helaas tot op de dag van nu niet de magische fix gevonden :(. Als er geen bobbeling is op je batterij is daar in ieder geval niks mee aan de hand. Mocht je al en reset hebben gedaan zonder resultaat zijn de volgende stappen om het toestel ter reparatie te bieden ik zou namelijk het vermoeden hebben dat er en hardware probleem afspeelt op je Galaxy S4.

Je zou en zo geheten Wifi bug hebben op je toestel waardoor je toestel met andere wifi netwerken wel verbindt maar met je eigen misschien niet, vervelend natuurlijk...

Wil je het toestel ter reparatie bieden want als het toestel al na 2 weken problemen vertoont kun je het beste gewoon gebruik maken van je garantie.
Seraniah
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie,

ik heb inderdaad geen bobbeltjes op de batterij en deze wordt ook niet warm, dit was ik vergeten te vermelden. De problemen zijn er al vanaf het begin. Probleem met het willekeurig uitvallen is vooral dat het willekeurig is, soms doet die het twee dagen, en op andere dagen valt die twee keer uit.

loopt de garantie via vodafone of samsung?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je kunt gewoon naar de Vodafone winkel gaan mocht je in je abonnement ook VTS hebben krijg je en tijdelijke gelijkwaardige telefoon.

Vergeet je niet de bonnen mee te nemen van het toestel?
Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic