kyrelloes

Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S4 oplader stuk

Hallo mijn galaxy s4 oplader is stuk en ik wou graag weten of ik een nieuwe kan aanvragen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mohamed_busari ,

Dat is balen, ik kan je helaas geen garantie geven of jij nog nieuwe oortjes zult krijgen omdat de garantie hiervoor maar 6 maanden is en jij al op de 11e maand zit.

In sommige gevallen kunnen oortjes stuk gaan door ze niet handig op te bergen waardoor knoopjes ontstaan of breuken. En betere tip is toch echter voor en koptelefoon te gaan draad bijvoorbeeld zal daar minder snel en probleem mee zijn, het kost je inderdaad wel wat centen maar resultaten zijn er zeker.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kyrelloes ,

Samsung geeft je op accessoires 6 maanden garantie als deze hier in valt krijg je zeker en nieuwe mee.
Is dit binnen de 6 maanden gebeurd? Of na 6 maanden?
Let me know!
kyrelloes
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
binnen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @kyrelloes ,

Fijn om te horen dat deze binnen de 6 maanden is gebleven. Neem je nog wel even de lader mee en het bonnetje van je mobiele telefoon naar de winkel, succes!
mohamed_busari

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn oordopjes zijn binnen binnen 11 maanden stuk.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @mohamed_busari ,

Dat is balen, ik kan je helaas geen garantie geven of jij nog nieuwe oortjes zult krijgen omdat de garantie hiervoor maar 6 maanden is en jij al op de 11e maand zit.

In sommige gevallen kunnen oortjes stuk gaan door ze niet handig op te bergen waardoor knoopjes ontstaan of breuken. En betere tip is toch echter voor en koptelefoon te gaan draad bijvoorbeeld zal daar minder snel en probleem mee zijn, het kost je inderdaad wel wat centen maar resultaten zijn er zeker.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic