robertweyn

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 mini kitkat update

Is er al bekend wanneer de nieuwe Android update kitkat komt voor de S4 mini?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Waarschijnlijk is Samsung bezig met de laatste test versies en deze zullen dit jaar Juni ongeveer worden afgerond.
Je zult dus en update later dit jaar kunnen verwachten want als je ook een Vodafone branded toestel hebt voegt Vodafone ook zijn eigen software eraan toe dus kan het even nog duren. Helaas heb ik geen precieze datum voor je.
prb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag verraste mijn toestel mij met een automatiscche update naar KitKat. Dat liep vlekkeloos (behalve dat ik met Kies2 er niet in slaagde van te voren een backup te maken).

Echter dit is versie 4.4.2 van december 2013.
Wanneer zou versie 4.4.4 vanjuni 2014 komen, met daarin de oplossing voor een belangrijke SSL man in de middle attack kwetsbaarheid?

Overigens werkt Kies3 nu in plaats van Kies2, en dat lijkt vooralsnog een verbetering. Ik hoop dat het nu afgelopen is met memory leaks, vastlopers en dergelijke van Kies2.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @prb ,

Je loopt gelijk mee met de andere Galaxy S4 Mini gebruikers alleen wanneer we en nieuwe update kunnen verwachten is helemaal aan het lot van Samsung zelf.
Wanneer ze en of ze 4.4.4 gaan uitrollen is de grote vraag er zijn al vele geruchten.

Je zult als je en branded toestel hebt deze update hierna net wat later ontvangen als deze update zal uitrollen.
prb

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de reactie;

Samsung had de update voor 4.4.2 eind maart 2014 klaar (zie http://www.android.gs/android-4-4-2-kitkat-update-rolling-out-on-samsung-galaxy-s4-mini/). Vodafone doet er kennelijk een half jaar over om dat te implementeren. Dat moet sneller!

Ik zie dat Samsung 4.4.4 vanaf november 2014 verwacht uit te rollen (http://www.android.gs/galaxy-s4-mini-android-4-4-4-update-ready-for-november-roll-out/). Dit is een officieus bericht, maar Vodafone kan vast zelf wel de planning opvragen bij Samsung. En Vodafone behooort nu al toegang te hebben tot documentatie van wijzigingen en eventueel een testversie.

Het lijkt me redelijk als Vodafone uiterlijk twee maanden later met haar update komt dus in januari 2015.

groet

een oplettende klant
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @prb ,

Verwacht dat de Galaxy S4 waarschijnlijk eerst zijn update zal kunnen verwachten en dan de Galaxy S4 Mini.
Maar hoe het verder gaat met de update is de vraag. (blijkbaar gaat er iets fout wanneer ik op de 2e link klik).

Fijne avond.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic