Hamersveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy S4 geen netwerk wanneer 4G

Al een jaar blij met mn s4 alleen sinds kort wanneer hij op 4G overschakelt heb ik geen netwerk meer. Whatsapp berichtjes komen niet meer binnen, kan niet gebeld worden. Zo gauw als hij weer terug springt naar 3G of "H" heb ik weer bereik en komt alles binnen. Zeer vervelend!
Telefoon al paar keer helemaal uit gezet en opnieuw opgestart, 2x terug gezet naar fabrieksinstellingen. Heeft allemaal niet geholpen.

Heeft iemand een oplossing hiervoor???
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi, het zou in het netwerk kunnen zitten, maar ook in je toestel of abonnement. Als je toestel verbindt met 4G, krijg je dan ook een 4G teken?

En merk je dit op een specifieke postcode of merk je hetzelfde als je totaal ergens anders bent en je hebt 4G?
Hamersveld
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Als hij overschakelt naar 4G heb ik ook wel het 4G teken staan maar daarmee vallen tegelijk ook mn bereik streepjes weg zeg maar. Zo gauw als hij van 4G weer terugspringt naar 3G komt mn bereik terug en komt alles ook weer binnen.

Het gebeurt voornamelijk in de omgeving van mijn woonplaats (postcode 3755) maar heb er verder ook nooit echt op gelet.
Alvast bedankt voor je antwoord!
joell2001

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Apart.
Het zou een Fout kunnen zijn in de telefoon maar ik denk eerder in de sim kaart.
Het beste lijkt mij Om een nieuwe sim kaart aantevragen.
[Waarschijnlijk!] Zal dit je probleem oplossen.
Zo niet:
Zal het een fout in het netwerk zijn. Daarvoor moet je toch echt bij je mobiele provider zijn In dit geval vodafone
robhauwert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem met mij samsung s4. In geval ik 4g bereik heb wordt mijn telefoonbereik minimaal. Een puntje. Wanneer ik binnen bereik van wifi kom of de telefoon naar 3g zet is het telefoon bereik optimaal. Ik mis hierdoor tussen 3 en 5 klantgesprekken per dag dit doet zich voor in mijn hele regio van Leiden, Alphen ad Rijn, Zoetermeer. Vanmiddag in Vodafone winkel Lisse geweest. Ligt mogelijk aan overschakelen van de telefoon van g4 naar g2 om te bellen en gebeld worden. Ik heb 7 zakelijke abbo's waarbij op 3 toestellen het probleem. Dacht ff dat ik de.enige was. Ben benieuwd of vodafone de oorzaak boven water krijgt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic