RoyalRoy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S4 Wifi en batterij

Goedenavond,

Sinds enkele dagen valt mijn wifi regelmatig uit. Dit doet hij op verschillende netwerken. Tevens is de verbinding vaak erg slecht terwijl ik maar 1 à 2 meter van de router verwijderd ben
. Het tweede probleem is dat mijn telefoon zonder extreem gebruik redelijk warm wordt. Met als gevolg dat de procenten van mijn batterij naar beneden schieten. Mijn telefoon is voorzien van de laatste update dus daar kan het niet aan liggen, de instellingen heb ik al gereset naar fabrieksinstellingen zonder resultaat. Waar zouden deze problemen aan kunnen liggen?

Met vriendelijke groet,

Roy
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey RoyalRoy,

Om er zeker van te zijn dat de wifi antenne in je toestel niet stuk is, raad ik je aan om via Samsung Kies op je computer een backup te maken en dan de software te herstellen. Doen de problemen zich dan nog steeds voor op verschillende wifi netwerken dan ben ik bang dat het toch echt het toestel is.

Wat betreft je batterij, zou je willen kijken of het bobbeltjes op zitten of dat hij opgezwollen is? Zo ja dan heb je mogelijk een defecte batterij. Lees even in dit topic wat je in dat geval moet doen: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Galaxy-S4-batterij-problemen-Kijk-hier/m-p/100898/highlight/true...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic