royploeg

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S3 - problemen met bellen door wegvallend netwerk

Sinds een ander halve maand heb ik problemen met bellen met mijn sgs3.
Als ik wil gaan bellen hoor ik ten eerste geen toon en als ik dan zie dat de andere persoon oppakt hoort deze mij niet en ik die ander ook niet. Vervolgens valt ineens het netwerk weg.
Heb geprobeerd andere simkaart erin te doen maar nogsteeds zelfde probleem.
Software update werkt ook niet.
Terug zetten naar fabrieks instelling werkt ook niet.
Heb op internet gezocht en zie dat er veel mensen hetzelfde probleem hebben.
Wat kan ik doen zodat dit opgelost is? Moet nog 1,5 jaar met deze telefoon vooruit en dat gaat op deze manier niet!
Graag oplossing hiervoor!

Mvg Roy
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Roy, top dat je die dingen al getest hebt. Dat maakt een helder antwoord geven simpel 🙂

Als je dit probleem A) overal en altijd merkt en B) een andere simkaart in het toestel geen verandering geeft, dan kan dat eigenlijk alleen aan het toestel zelf liggen.
Als het aan de dekking lag zou alles op een andere postcode wel prima moeten werken en als het de sim was had een andere ook het probleem moeten oplossen.

Blijft het toestel dus over. Gelukkig is je toestel net nieuw en zit er 2 jaar fabrieksgarantie op. Ik zou het toestel naar een Vodafone winkel brengen. Mijn collega's kunnen dan een paar tests met je doen en het toestel opsturen ter reparatie.
Reparatie lost het probleem denk ik gewoon op 🙂

(PS. ik heb je topictitel iets specifieker gemaakt, dat is voor anderen wat overzichtelijker)
royploeg
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan zal ik er mee naar de vodafone winkel gaan.
Dit probleem is niet altijd geweest, maar is iets van de laatste maand.
Zal laten weten wanneer het opgelost is.

Bedankt voor je antwoord!!

Mvg Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic