Venderwel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S3 bruin

Goedemorgen,
 
Ook ik mag verlengen en wil voor de S3 Brown gaan, nou kan ik deze bestellen via de website, maar het liefst haal ik deze vandaag nog op bij 1 van de Vodafone winkels in de buurt. Zou iemand van Vodafone mij kunnen vertellen hoe de voorraad status op dit moment is?
Ik snap best dat een precieze voorraad status van de winkels (in Friesland) wellicht niet mogelijk is, maar jullie hebben ongetwijfeld zicht op de algemene voorraad status van dit product in de winkels. 
Dus een antwoord als:
 
- Zou ruim voorraadig moeten zijn.
- Hier en daar zouden er nog een paar kunnen zijn
- Is overal stijf uitverkocht.
 
Is wat mij betreft eerst voldoende. (oh en de voorkeur heeft natuurlijk een precieze voorraad status in Heerenveen en/of Leeuwarden! Dat zult u begrijpen! 😉
 
Met vriendelijke groet,

Anne van der Wal
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Venderwel schreef:

Is wat mij betreft eerst voldoende. (oh en de voorkeur heeft natuurlijk een precieze voorraad status in Heerenveen en/of Leeuwarden! Dat zult u begrijpen! 😉 )


Hey Anne, dat begrijp ik zeker. En zeg maar "je", zo formeel zijn we hier niet 😉

Ik heb alleen helemaal geen inzicht in de voorraden van de winkels. Daar zijn diverse redenen voor waaronder, veiligheidsredenen. Denk "de iPhone 10 van 700 euro is zéér ruim voorradig in winkel X". Dat is een beetje het verzamelsein voor alle inbrekers. Dus vandaar dat ik het je niet kan vertellen. Maar loop er gewoon even langs, kun je hem gelijk meenemen als ze hem hebben 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic