Monusman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S3 blijft hangen op het logo(geen software probleem)

Hallo,
vandaag viel mijn Galaxy S3 ineens uit en starte daarna vanzelf weer op en bleef hangen op het logo, het logo verscheen voor 2 sec en verdween daarna weer waarop dit zich weer herhaalde. Nu las ik dat je het systeem kon resetten als je de volumeknop + menuknop en aan/uit knop tegelijk in houd. dit deed ik en toen verscheen dit reset menu waarna het na 2 seconden weer wegviel en daarna weer terugkwam. eigenlijk hetzelfde als bij het logo. nu kwam ik er achter als ik alleen de volume knop en de menu knop inhield zonder de aan/uit knop ik ook in dit reset menu kwam. Dit betekent dus dat mijn aan/uit knop de hele tijd ingedrukt blijft, al is dit wel raar want deze doet het wel gewoon... je voelt het klikje.

Ik ben al bij een vodafone filiaal geweest alleen konden zij hier niks mee, ook krijg ik geen leentoestel mee als ik mijn toestel opstuur omdat ik hier geen recht op heb.

Hierna ben ik naar hi gelopen en deed ik alsof ik een abbonement bij deze provider heb lopen. Ik heb mijn verhaal gedaan... en als antwoord kreeg ik; omdat je 2 jaar garantie op je telefoon hebt gaan we de jouwe innemen en krijg je van ons een nieuwe mee. Helaas moest ik toen toegeven dat ik bij vodafone klant ben, waar ik nu dus achteraf flink van baal.

Om het verhaal af te sluiten, zijn er meerdere mensen met dit probleem en hoe is dit verholpen.

Groetjes,

Ramon

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ramon,

Lees dit topic van topic starter: mmeijne in zijn geheel door. En volg alle gegeven adviezen op.

Url: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Telefooncrash-na-software-update-4-3-op-Samsung-s3/td-p/122554

Succes !


Netwerker
Monusman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie.

zoals je leest in mijn bericht heeft dit probleem niks met de software te maken... nogmaals om in het reset systeem te komen moet je de home, volume en lock knop tegelijk in houden... bij de mijne is het al voldoende als ik alleen de home en volume knop inhoud. Wat dus betekent dat de lock knop volgens het systeem de hele tijd ingedrukt is.
als ik de lock knop indruk voelt dit niet zo.

Ik ga het evengoed proberen wat je in je vorige bericht gestuurd hebt en wie weet was dat toch de oplossing.
Monusman
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog even een aanvulling op mijn vorige bericht... als ik volume up, home en lock knop tegelijk inhoud zie ik weer een samsung logo 2 sec wel 2 sec niet knipperen... alleen heeft het groene mannetje zich er gezellig bijgevoegd en die knippert vrolijk mee. Dus er gebeurt niks. Wat dus betekent dat er iets mis is met mijn uit/aan knop. Misschien wel handig om te weten... ik heb Android versie 4.1.2 er op staan.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Ramon,

Op welke datum heb jij jouw Samsung Galaxy S III gekocht ?
Zit er nog fabrieks-garantie op die Galaxy S III - smartphone ?
Heb je de aankoop-factuur nog in je bezit ?
Via welke verkoper / verkooppunt heb jij jouw Samsung Galaxy S III gekocht ?

Aan de hand van jouw eerlijke antwoorden op bovenstaande vragen, kan ik je gerichter advies geven over de reparatie van jouw defecte Samsung Galaxy S III.
Of anders de andere vaste, vrijwillige, onafhankelijke forum-leden, van dit Vodafone Forum.


Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic