DannyP3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S2 andriod.process.media

Ik zag al een aantal berichten voorbij komen over problemen na de laatste update van android (jellybeans).

Ms dat mijn probleem al langs is geweest, maar dit is mijn situatie;

Na een update doet mijn Galaxy S2 eigenlijk niks meer. Ik krijg constant fout meldingen. De meest voorkomnde is dat andriod.process.media is vast gelopen.
Na wat googlen was de advies op sommige website's dat je maar een backup moest maken en een harde reset moest doen. Dit heb ik uiteindelijk gedaan, maar het probleem is niet opgelost. Ik zit nu met een kale telefoon waarmee ik eigenlijk alle standaard apps niet meer kan open.

Kortom wat is de advies of eventuele oplossing hier?

Overigens als iemand van samsung hier zit; het is toch wel belachelijk dat zo'n dure gadget/apparaat na een software updat compleet unbruikbaar is geworden.....
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey DannyP3,

Wat rot zeg dat je zoveel problemen ervaart met je telefoon na het uitvoeren van de laatste software-update! Het is jammer genoeg niet mogelijk om deze update ongedaan te maken, dus het enige dat ik je eigenlijk kan adviseren is om je telefoon via een Vodafone winkel ter reparatie op te sturen. Je hebt namelijk 2 jaar garantie op je toestel. Als je nu niks met je telefoon kunt dan lijkt dit me de verstandigste optie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic