RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Vodafone zou naast excuses en een up-to-date site minimaal ons alsnog in aanmerking moeten laten komen voor de mini box!
Vodafone lanceert een nieuwe klantentrekker (de box) terwijl de klanten welke de twee/drie weken voor 3 nov. Bestelt hebben nog niet eens kijk op moment van levering hebben!
(De website kan blijkbaar wel aangepast worden, echter zeer selectief )

Wat een opluchting dat er eindelijk een moderator echt verhelderende informatie post........
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hello @ All,
Folks, ik wil toch even na het weekend reageren op de hele situatie.
Ik begrijp uit jullie reacties en de interne berichten die ik gehad heb, dat de toestellen niet (allemaal) uitgeleverd zijn. Het is niet mijn bedoeling om dit goed te praten maar wel om uitleg te geven. Zij die mij al een beetje kennen weten dat ik niet om de waarheid heen draai:
- Ik vroeg bij onze voorraadbeheerder na wat de status is van de volgende levering
- Kreeg de info door die ik met jullie heb gedeeld
- Wij krijgen niet alles wat we besteld hebben
- Wij kunnen niet alle bestellingen uitleveren.

Voor jullie: :@
Voor mij: :@
Voor ons: :@

Nu heb ik zelf nogal een dik vel, dus persoonlijke aanvallen op mij kan ik wel hebben.
Ik wil echter dat jullie weten dat wij communiceren op basis van de informatie die wij bevestigd hebben gekregen. Wij hebben er totaal geen belang bij om de situatie anders voor te stellen dan dat deze is.

De laatste info die nu bekend is, is dat alle bestelde toestellen deze week bij ons binnen komen. Ik heb jullie gevoel over de hele gang van zaken uiteraard gedeeld met allen die betrokken zijn bij het hele proces. Dus dank jullie wel voor jullie input.

Groeten, Per

Mausss90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Per,

Hoe gaat dit opgelost worden? Denk dat 100% wel zit te wachten op zo'n leuk boxje (Level mini).
DataStorm

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Beste Per,

Ik snap best dat het toestel beperkt leverbaar is en dat er problemen zijn. Bij samsung staat op dit moment ook Pre-Order.

Echter Vodafone moet echt maar dan ook echt wat aan zijn communicatie doen naar Klanten toe. In plaats van automatische op de hoogte gehouden te worden van de ontwikkelingen als klant zijnde moeten WIJ steeds vragen waar we aan toe zijn, met steeds vage antwoorden.

Daarnaast heb ik voordat ik online verlengde persoonlijk gevraagd via de chat waarom ik online zou moeten bestellen en niet in de winkel: het antwoord was dat het toestel op voorraad is bij de webshop en dat laat de website ons ook continue geloven. Je zult begrijpen dat we dan niet bepaald positieve gevoelens koesteren. Vooral omdat opvallend veel mensen op deze forum die klagen, bestaande klanten zijn. Dit wekt de indruk dat bij de schaarste van telefoons, vaste klanten, ondanks het feit dat ze veel eerder hebben besteld, gewoon in een wachtrij worden geparkeerd, terwijl nieuwe klanten hun telefoon wel ontvangen.

Als Vodafone het erg spijtig vind, moet Vodafone dat maar eens duidelijk maken door een officiële verklaring op de website te zetten dat er leveringsproblemen zijn en niet doodleuk on de website "direct leverbaar" te laten staan.

Daarnaast vind ik dat een leuk cadeautje Vodafone zeker niet slecht zal doen, gezien de chaos die nu ontstaat.


lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Beste mede-wachtenden

Heb net contact gehad met iemand via de chat. Het klopt idd wat "per" zegt. De toestellen zouden deze week binnen komen. 🙂
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Vol verwachting klopt mijn hart...
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Vandaag zijn de toestellen dus ook niet binnen gekomen... Vodafone, ik wordt een beetje moedeloos van jullie..

Indien ik vrijdag nog geen toestel heb bel ik weer en ga ik aandringen en zo een Level Mini Box erbij proberen te krijgen, zouden we allemaal moeten doen!!


lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ze zijn ook lekker duidelijk dat ze zeggen dat ze deze week binnen komen. Vodafone kan niet eens een exacte datum zeggen... ligt dus ook aan de communicatie tussen Samsung en Vodafone lijkt mij. En tja... De week is nog lang -.-
Mausss90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Mensen,

Gisteren dan eindelijk mijn track and trace code ontvangen. Dat betekend dat vandaag de telefoon (Note4 Wit) geleverd gaat worden. Natuurlijk even opgezocht via Post NL en is dus daadwerkelijk het geval. Voor de mensen die dus nog wachten? Ik heb mijn pre-order geplaatst op 06-10-2014. Het toestel zal voor jullie ook wel onderweg zijn.


Mvg,


lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Scheelt dat ik nog niks geen mail heb -.-
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Dat is dus week 45 in plaats van 46.

Conclusie is dat er deze week toch een verzending is binnen gekomen? Wanneer is deze binnen gekomen? Is dit eigenlijk de verzending van volgende week? Dan zou de rest ook aan de beurt zijn? Waarom niet 1 grote verzending van alle achterstallige leveringen?

Vragen, vragen, vragen....
SvdBvG

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mooi dat sommigen toch eindelijk hun telefoon krijgen. Ik heb hem de 20ste besteld dus ga er maar vanuit dat ik hem over 2 weken krijg.
Als er toch eens wat duidelijkheid was....
lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Sprak net weer iemand en die zei dat de zwarte versie volgende week wordt verwacht en de witte de week erna
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Mijn vriendelijke klantenservice medewerker kan dat echter niet beamen (heb de witte in bestelling) in zijn status is daar niks over bekend maar hij gaat het nog voor me uitzoeken en mocht dat idd het geval zijn krijg ik dat nog gemeld.
Verder zou volgens deze medewerker iedereen die langer dan tien werkdagen gewacht heeft al een sms of mail met nadere informatie gekregen moeten worden.....
Wat de direct leverbaar indicatie betreft is dit volgens de medewerker idd misleidende informatie gebaseerd op de angst om eventuele nieuwe klanten kwijt te raken aan een andere provider, met andere woorden bewust.
Indien dit algemeen bekend wordt/is GAAT dat zeker toekomstige en huidige klanten kosten....!!

grt.A.
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Heb geen mail of sms gehad....

Fijn dat die medewerkers onderling andere informatie hebben. Hebben ze zelf eigen databases met lokale informatie o.i.d.?

Dan snap ik die achter de schermen opmerking ook direct.
Anya1606

Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Robbin

Heb je inmiddels de note 4 ontvangen ??
Ik had 22 oktober mijn abonnement verlengd
met de witte note 4.
Maar heb nog niets gehoord:(
Lindy1992

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
23 oktober heb ik mijn abonnement verlengd. Daarbij duidelijk aangegeven dat ik volgende week voor een aantal maanden naar het buitenland vertrek en ik dan dus mijn telefoon binnen moet hebben. 'Ja hoor mevrouw dat gaat absoluut lukken'. Vervolgens meerdere malen contact gehad waaruit bleek dat Vodafone totaal geen idee heeft wanneer de toestellen geleverd gaan worden. Nu werd mij geadviseerd dat ik mijn huidige bestelling moet annuleren en een nieuwe moet plaatsen zodra ik terug ben?! Serieus Vodafone, wat is dat voor service? Ik werk zelf in deze branche en belofte maakt toch echt schuld! Op deze manier brengen jullie sommige mensen in de problemen en worden ze op extra onnodige kosten gejaagd. Vreselijke service!
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Vind ik ook zo belachelijk, dat daar verschil in zit. Note 4 is een Note 4 ongeacht de kleur!!
Heb zelf een zwarte besteld maar heb er nog altijd NIKS over gehoord, ik ga de klantenservice maar eens bellen voor een pijnstiller want dit gaat gewoon echt te ver!!
dolemans

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes
Te walgelijk ook voor woorden dat deze post op 'opgelost' wordt gezet terwijl dit overduidelijk niet het geval is.

Per, ik begrijp dat Samsung minder uitlevert. Balen hoor. Maar als ik jullie geld moet betalen, dan nemen jullie toch ook geen genoegen met: 'tja, mijn werkgever heeft mij minder betaald dan verwacht, jullie euro's komen later, probeer het volgende week nog eens'??

PAS DIE BESCHIKBAARHEID IN DE WEBSHOP NU EENS AAN!
danny33

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Een goede avond
vodafone spant hier mee echt de kroon ik heb de note 4 in de winkel besteld begin oktober ik was daar nummer twee die een besteld had een witte voor mij had iemand een zwarte besteld
dus 18 okt naar de winkel en ja ze hadden en witte maar die was niet voor mij bestemd maar voor iemand anders dus denk vriendjes politiek na via de chat een slecht beoordeling gegeven te hebben belde iemand van vodafone
mij terug en als ik hem bij haar bestelde dan zou het sneller gaan

dus de maandag de 27 besteld en mevrouw hamers verzekerde mij dat ze de 28 binnen kwamen en dat ik mijn note de 29 of 30 moest krijgen maar niet dus na herhaaldelijk gebeld en via de chat kontakt te hebben gehad zij een medewerker mij dat er gister een verstuurd was na navraag vandaag is dit helemaal niet waar en moet ik maar tot volgede week wachten of nog langer zijden ze en dat ik maar gedult moet hebben hebben dit alles vind ik erg vreemd ze weten allemaal niet echt wat ze moeten zeggen bij vodafone de een zegt dit de ander dat je komt er geen steek mee verder nu heb ik wel een maand gratis internet maar die kan ik niet gebruiken
ik vind dat een compensatie erg op zijn plaats is

Met vriendelijke groet
Danny
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic