RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
idd niet te geloven Anya1606
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
FUBAR! Vodafone, FUBAR!

Thomas641991 & hijishet hopelijk wordt het voor jullie niet een extra lange lijdensweg.

Willekeurig wat men ook probeert via welk kanaal dan ook concrete informatie heeft Vodafone niet op voorraad.

Proactive houding naar de klant toe, ook niet op voorraad.

Compensatie of excuses voor alle ellende, zeer zeker niet op vooraad.

Kan dit bedrijf niet meer serieus nemen!

Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ruim 3 weken wacht ik alweer op mijn witte note 4, niet te geloven toch. Nog geen enkele informatie van Vodafone ontvangen. Heb gekeken of ik nog kon annuleren maar dat moet binnen 14 dagen dus ik kan geen kant meer op.
Word er wel moedeloos van. Had Vodafone altijd hoog staan , maar ben er van genezen. Net als velen met mij, zo te lezen op het forum.
Ben benieuwd wat Vodafone als compensatie gaat aanbieden, ik betaal namelijk al wel voor het nieuwe duurdere abonnement .
zaazaa

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Novi76, de 14 dagen bedenktijd gaan pas in wanneer je je volledige bestelling hebt. Pas wanneer je je telefoon hebt gaan de 14 dagen in.
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@ Novi76, ik wacht inmiddels al 4 weken op mijn witte note 4...
Het idee dat mensen die telefonisch besteld hebben eerder hun note 4 krijgen slaat ook altijd nog nergens op.
En moderators kent vodafone ook niet... Normaal hoort een moderator alles in goede banen te leiden op een forum en alles nauwlettend in de gaten houden en informatie te verschaffen.
Het enige wat de moderators hier doen is om de paar dagen een standaard bericht achterlaten, zonder antwoorden te verschaffen op alle vragen/problemen van de klanten. Het verbaast me niets als de berichten niet eens gelezen worden, en er gewoon om de zoveel tijd een standaard bericht gepost wordt om te laten zien dat ze "er mee bezig zijn".
Op andere fora heb je binnen het half uur (vaak nog sneller) al duidelijke concrete antwoorden van moderators. En als ze het antwoord niet weten nemen ze ook de moeite om dit even te laten weten, ipv niks van zich te laten horen.
En nog altijd is de witte note 4 (en inmiddels de zwarte ook op steeds meer plaatsen) gewoon overal op voorraad, inclusief bij samsung zelf (zie eerdere post van mij). En toch krijgen we elke keer weer dat antwoord voorgeschoteld met, sorry meneer maar wij zijn afhankelijk van wat we van samsung geleverd krijgen. Nou samsung heeft ze zelf gewoon op voorraad en andere (web)winkels ook dus zo moeilijk lijkt het me niet voor inkoop om gewoon even wat telefoons te bestellen en uit te leveren aan de klanten die al bijna een maand wachten.
We zullen zien wat de nieuwe week brengt morgen, maar ik ben er bang voor.....................
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@zaazaa. Thanks, dat wist ik niet. Morgen ga ik bellen. Ik ben het zat.
Het is me nog steeds niet duidelijk waar t probleem nu zit. Maar ik annuleer hem wel en de haal ik er één in de winkel inclusief een ander abonnement. Kan ik hem tenminste gelijk mee nemen.
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
@JimM 4 weken.....pfffffff ik dacht dat ik lang moest wachten. Wat een teleurstelling. Nou jij ook succes, maar ik denk dat je volgende week weer niks hoort.ik blijf het forum volgen.
roderide

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik wacht op mijn Galaxy Note 4.Eerst problemen met de levering bij Gsmweb.nl.Bestelling geannuleerd omdat Vodafone mij vertelden dat zij de telefoon wel op voorraad hadden.En je nooit bij een derde moet bestellen!! en gewoon via de Vodafone site.Dit dus ook gedaan en ik wacht nog steeds op mijn Note 4. Elke keer krijg ik een mail dat ze mij binnen 5 dagen laten weten waneer de telefoon op voorraad is.Ik wacht nu al 3 weken...Goede reclame zeg voor een nieuwe klant...
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Are you kidding me vodafone?:@
De friends and family pagina (waar ik besteld heb), geeft aan dat de zwarte en witte note 4 op voorraad zijn...
Nou ik wacht anders toch al 4 weken op mijn telefoon, leren jullie hier dan echt niets van??
Heeft een tijdje op 1 week levertijd gestaan en nu staat ie weer doodleuk op "op voorraad".

DataStorm

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Beste Mensen,

Na weken wachten kreeg ik eindelijk bericht van Vodafone dat mijn Note 4 is verstuurd. Omdat ik een paar dagen niet thuis zou zijn is het pakketje afgeleverd bij de AKO/POST NL bij mij in de buurt. Toen ik mijn pakketje ging ophalen en het pakketje in mijn handen nam in de winkel viel me meteen op dat het pakketje heel erg licht is.

Toen viel me meteen op dat de blauwe zegels verbroken waren en het plakband ook gesneden was. De zwarte plastic ribben die in kruisvorm over het pakketje zitten waren wel intact.

Blijkbaar is het pakketje leeggehaald tijdens het vervoer. Ik heb samen met 2 werknemers in de winkel meteen een kort rapportje geschreven met de namen en handtekeningen van de PostNL filiaalmedewerkers en een stempel en het pakketje meteen retour afzender gestuurd.

Als je thuis zo'n pakketje verwacht, wees bewust van dit soort praktijken en controlleer de verpakking voordat je het aanneemt. Als je op google zoekt zie je dat dit soort praktijken vaken voorkomen bij POSTNL.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @DataStorm ,

das balen van je Note 4 :(. Het is vaker inderdaad op het nieuws geweest dat PostNL opeens pakketjes laat verdwijnen of vervangen welke werknemers het zijn, tja...

Hopelijk wordt dit toch allemaal opgeslot voor je! Ondanks dit.

(Volgende keer maar UPS dan of TNT?)
DataStorm

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Het is balen inderdaad. Nu nog afwachten hoe het wordt opgelost bij Vodafone.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@DataStorm Wauw, dat is nog eens balen... Maar, kudo's: perfect aangepakt. Op deze manier staat onomstotelijk vast dat het toestel inderdaad tijdens de verzending is verdwenen. Dat betekent dat er voor jou sowieso een oplossing komt, want pakketten zijn hiertegen verzekerd. Dus het komt op deze manier altijd goed. Je hebt het ook bij ons gemeld neem ik aan?

SamsungExpert, ik zou het niet direct als een PostNL probleem zien. Er gaan tegenwoordig miljoenen pakketten over straat op een dag en ik denk dat 99% netjes aan komt, maar bij alle koeriers zul je medewerkers hebben die niet helemaal zuiver werken en hoe groter het bedrijf, hoe groter de kans dat er af en toe ene zit die er niet hoort. Maar zolang je maar zorgt dat je bewijsjes hebt en dat pakketten verzekerd verzonden zijn, dan wordt zoiets altijd zonder veel gedoe opgelost.

Dat is ook de reden waarom ik pakketten van enige waarde áltijd verzekerd verzend. Kost je 8 euro ofzo, maar je hebt een track&trace en verzendbewijs en als er in transit iets gebeurt is dat vervelend, maar niet onoverkomelijk. Dus méér dan de moeite waard 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
@BasT Verzekering vergoed het maar tot en bepaald bedrag als ik zo rondkijk... het geeft je wel wat zekerheid maar niet helemaal. En ja er zijn altijd wel medewerkers in zo en bedrijf maar PostNL kwam zelf in het nieuws hiermee dan haal je het wel erg goed terwijl UPS en TNT (TNT met hun belachelijke niet Nederlandse reclame's) eigenlijk niet op TV hiermee zijn gekomen enz, je snapt me verhaal vast ;).

Naja, hopelijk wordt het inderdaad zo snel mogelijk voor je opgelost @DataStorm !
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Week 5 is begonnen, en het is nog altijd stil aan de kant van vodafone....
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Allereerst,

Datastorm denk je alles gehad te hebben krijg je dit,
wens je veel sterkte en succes met het vervolg traject.
Dank voor het melden van deze zaak, zet ons allen weer op scherp.

jimM,

heb net voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klanten"service" tegen beter weten in maar voor het eerst beweging geconstateerd.
mijn bestelling is volgens de medewerker naar postnl gegaan en een track&trace code zou dus aanstaande moeten zijn.

wordt vervolgd!
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@arpiepenbrink Ook ik ben meteen de chat opgegaan na je bericht, en heb te horen gekregen dat ook mijn toestel verstuurd is. Precies 4 weken later.
Nu hopen dat we ons toestel morgen binnen krijgen.

Edit: Net ook de bevestigingsmail voor levering gehad.
En de track and trace is ook binnen voor levering voor morgen.
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ja hoor !!!! Een mail van Vodafone gehad ! Wat denken jullie.....een enquete ! Voor de vierde keer. Nou die heb ik ff ingevuld hoor. Geen spaan van heel gelaten ! Wat een sufferds pfffff
Maar nog steeds geen bericht of trackcode van mijn toestel ! NIET NORMAAL
Strewth78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Been following this thread since ordering the note at the beginning of the month.
Didn't post as I read/write Dutch all that well (as you can see), plus with so many of you ordering way before me, I didn't feel I should.

Well the Vodafone catastrophe continues...

Got my email for delivery yesterday, which I was very pleased with since today is my birthday. But just got a phone call from Dynalogic telling me Vodafone sent the phone to the wrong Depot, and it's no longer clear which depot or if it's even there anymore.

I suppose I should laugh. Though I knew when that email came yesterday it was too good to be true. I'll just have to enjoy my day without my Note. ;(
Strewth78

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Been following this thread since ordering the note at the beginning of the month.
Didn't post as I don't read/write Dutch all that well (as you can see), plus with so many of you ordering way before me, I didn't feel I should.

Well the Vodafone catastrophe continues...

Got my email for delivery yesterday, which I was very pleased with since today is my birthday. But just got a phone call from Dynalogic telling me Vodafone sent the phone to the wrong Depot, and it's no longer clear which depot or if it's even there anymore.

I suppose I should laugh. Though I knew when that email came yesterday it was too good to be true. I'll just have to enjoy my day without my Note. ;(
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic