@DataStorm Wauw, dat is nog eens balen... Maar, kudo's: perfect aangepakt. Op deze manier staat onomstotelijk vast dat het toestel inderdaad tijdens de verzending is verdwenen. Dat betekent dat er voor jou sowieso een oplossing komt, want pakketten zijn hiertegen verzekerd. Dus het komt op deze manier altijd goed. Je hebt het ook bij ons gemeld neem ik aan?
SamsungExpert, ik zou het niet direct als een PostNL probleem zien. Er gaan tegenwoordig miljoenen pakketten over straat op een dag en ik denk dat 99% netjes aan komt, maar bij alle koeriers zul je medewerkers hebben die niet helemaal zuiver werken en hoe groter het bedrijf, hoe groter de kans dat er af en toe ene zit die er niet hoort. Maar zolang je maar zorgt dat je bewijsjes hebt en dat pakketten verzekerd verzonden zijn, dan wordt zoiets altijd zonder veel gedoe opgelost.
Dat is ook de reden waarom ik pakketten van enige waarde áltijd verzekerd verzend. Kost je 8 euro ofzo, maar je hebt een track&trace en verzendbewijs en als er in transit iets gebeurt is dat vervelend, maar niet onoverkomelijk. Dus méér dan de moeite waard
🙂