RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Toe maar, week 47, das dan zeker een maand later dan "DIRECT LEVERBAAR " en nog steeds verwaardigd vodafone zich er niet toe om even op wat voor manier dan ook even klant te invormeren!
Eerste en tevens laatste keer dat ik vertrouwen heb in de online of telefonische verkoop informatie van vodafone.
lentino

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mijn note 4 al in september gepre-orderd bij Vodafone winkel in winkelcentrum woensel te eindhoven. Vind t belachelijk dat ik mijn toestel nog steeds niet heb terwijl ik hier lees dat verschillende mensen die hem veel later online hebben besteld hun note 4 wel reeds hebben ontvangen Vodafone waar blijft mijn note 4. In de winkel krijg je alleen de reactie we hebben er bijna geen binnengekregen en we kunnen niks zeggen over wanneer ze binnenkomen. Blijkbaar hebben de online bestellers voorrang boven de mensen die gewoon in de winkel bestellen pre order of geen pre order
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Stephandubb heb jij al wat gehoord/mail gehad oid van Vodafone ?
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
@hijishet ik heb de mijne binnen! 10 voor 6 stond de postbode aan de deur!

Hebben jullie nog iets vernomen?

Trouwens, kan ik gebruik maken van de S view cover actie? Heb niet gepre ordered ofzo.
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@stephanDubb,,Ok thanks voor je reactie, ik nog niks gehoord/vernomen, en die man van de klantenservice zei dat het toestel aangeboden was aan postnl, aardige bull**bleep** dus van hem, wanneer had jij besteld?.

Wat betreft je cover geen idee
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
@hijishet Ik had op 25 okt. mijn bestelling geplaatst, een verlenging en is online gedaan.

Wanneer is jou verteld dat ie aan PostNL is aangeboden? Mij werd dat gisterochtend verteld en kreeg pas 's avonds laat de mail. Hoop voor je dat je hem deze week binnen hebt!!

hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@stephanDubb dat is mij gister om 12:00 uur medegedeeld door de medewerker van de klantenservice, en geen mail noch sms ontvangen. Erg vreemde gang van zaken. Kwa communicatie is Vodafone gewoon bedroevend slecht te noemen, en dan ook nog is al die niets zeggende verhalen hier op het forum, bah bah.
Thomas641991

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Heb ook nog maar eens via Facebook geprobeerd om een zinnig antwoord te slepen uit Vodafone, dit mocht echter ook niet baten...
Ontzettend zwakke antwoorden waarbij ze de vragen proberen niet te beantwoorden.
https://www.facebook.com/VodafoneNL/posts/860012210695729?notif_t=like
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Het wordt steeds gekker bij vodafone..... :@
Net via de chat een medewerker gesproken dat de volgende levering pas gepland staat in week 47 en dat ik mijn toestel dan waarschijnlijk pas in week 48 krijg!!! Dat is over 2 weken!!
Tegen die tijd wacht ik dus al 5-6 weken op mijn witte galaxy note 4.
Vodafone dit kan echt niet!! Als er nu zelfs niet over compensatie gesproken kan worden weet ik het ook niet meer.
Dit is iig de laatste keer dat ik ooit nog wat met vodafone te maken wil hebben. Nooit meer hierna!
Andere (web)winkels hebben de witte versie gewoon op voorraad en samsung zelf ook gewoon.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi allemaal,

Ik heb weer nieuws voor jullie. Er is een update wat betreft de verwachte leveringen voor de Note 4. Gisteren hebben we weer een deel van de telefoons ontvangen. We verwachten dat de nog uitstaande bestellingen zo snel mogelijk geleverd kunnen worden.

We leveren de toestellen op volgorde van bestelling.
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Zoals ik al eerder aangaf Marc, het zou fijn als er vermeld werd welke kleur er is binnengekomen.
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
@ Marc, das allemaal leuk en aardig, maar de zwarte licht op voorraad volgens de man die ik heb gesproken, er werd mij verteld dat het toestel al aangeboden was aan post nl, ik heb nog steeds geen track & trace, dus kan je leuk zeggen dat je weer een deel binnen heb, je moet ze wel opsturen. Ik wil mijn telefoon en snel ook, ipv alleen maar al die mooie praatjes van de medewerkers van vodafone
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Marc,

met alle respect wil ik je er toch op wijzen dat
lindy1992 en Anya1606 bijde later hebben besteld
dan bijvoorbeeld jimM en mijn persoontje, via de telefoon danwel online, de witte note 4 al even in huis hebben.

Overigens vindt ik persoonlijk "we verwachten dat de uitstaande bestellingen zo snel mogelijk geleverd kunnen worden" geen nieuwe informatie, deze hoop en verwachtingen horen wij al meer dan drie weken.

LOL.A.
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
de mijne is onderweg zojuist mijn track & trace ontvangen, vanmiddag staat postnl tussen 15:30 &17:30 aan mijn deur.
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
http://tweakers.net/pricewatch/413678/samsung-galaxy-note-4-(n910f)-wit.html

http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/SM-N910FZWEPHN

Vodafone zoals jullie zien is de witte note 4 praktisch overal op voorraad inclusief bij samsung zelf.
Waarom bij jullie dan nog steeds niet?
@ Marc (of een andere moderator die zin heeft om te reageren) Ik wacht nog steeds op de vraag of de levering die binnen gekomen is zwarte of witte toestellen waren? Zoals ik nu al voor de 3de keer aangeef is het handig dit er bij te vermelden, een stukje duidelijke communicatie van jullie uit 😉

JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Waar zijn die moderators, er is al een dag niet meer gereageerd hier?
Lees alweer berichten van mensen die later besteld hebben en de telefoon al toegestuurd krijgen...
Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/43239915#43239915
Deze persoon heeft 28 oktober een witte note 4 besteld en krijgt nu een verzendbevestiging, dat is 8 dagen later dan mij besteld.
Voor zover het uitleveren op volgorde van bestellen...
Zie ook het bericht van Arpiepenbrink een paar berichten terug.
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik helemaal blij dacht dat mijn galaxy note 4 kwam vandaag keurig track & trace gehad, er moest echter wel wat fout gaan want niks gaat in 1 x goed bij vodafone. Mijn bestelling kwam en jawel geen galaxy note 4 maar een galaxy alpha. Even serieus, lekker bezig bij Vodafone, tis ook allemaal zo ingewikkeld een telefoon opsturen. En dan bel je de klantenservice en dan krijg je een of andere clown aan de lijn die zegt "hahahaha ja je ben niet de eerste vandaag" moet je niet lachen maar je schamen.
Anya1606

Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Niet te geloven......
Zolang moest je wachten en nu een Alpha !!!!
Ik weet effe niet wat ik moet zeggen ....
Hopelijk kom je nu niet onderaan de wachtlijst te staan 😞

Michelvb1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanmorgen contact gehad met de klantenservice en nu beweren ze weer niet te weten wanneer de levering zal zijn van de witte note 4. Paar dagen geleden was het nog de indicatie aankomende week. En nu lees ik dat sommige de track en tracé hebben ontvangen.

Wat een communicatie zeg bij Vodafone!

Voor mij de laatste keer dat ik mijn abbonement online verleng.
Thomas641991

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Zojuist Vodafone aan de lijn gehad i.v.m. mijn annulering die ik vorige week vrijdag had gedaan. Maandag was hij alsnog verzonden en nu moet ik wachten tot ze de telefoon weer binnen hebben voordat ze m'n verlenging annuleren...
Kortom, door hun fout moet ik dus langer wachten voordat ik alsnog elders de telefoon kan halen...
Goed bezig Vodafone!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic