RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Beste forum lezers, zojuist 2x contact gehad met klantenservice, volgens de beste mensen zijn vorige week donderdag een hele zending binnengekomen hoofdzakelijk zwarte, in het systeem staan nog 236 zwarte toestellen op voorraad leverbaar, alle lopende orders werden verwerkt. Mijn toestel is aangeboden aan postnl volgens de vriendelijke medewerker van vodafone, zodra bij postnl de order verwerkt is zal ik een track & trace toegekend krijgen. Hij zou dus voor het einde van de week bij mij in huis moeten zijn. Ik ben benieuwd!, en ga er van uit dat dit ook zo is. Wordt vervolgd
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Jaa hier ook net een SMSje met kom vandaag de telefoon
bij u afleveren niet morgen maar vandaag
tussen 3 en 5 mooi nu de rest van de mensen nog
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ja idd nu de rest nog:P:P, ken die man niet ff rondje Nederland doen oom gelijk iedereen van een toestel te voorzien:P:P. Als nu het toestel maar niet tegen valt na al dat wachtten;)
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Nu de witte nog.... Al meer dan 3 weken aan het wachten inmiddels!
Wel fijn dat iedereen met de zwarte variant nu eindelijk geleverd krijgen.
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Nou voor mij wederom niks, klantenservice kan alleen maar vertellen dat hij voor mij niet binnen gekomen is.
Misschien vrijdag misschien blablablabla, pannenkoeken!!!
Vandaag 3 weken, (15 werkdagen) en nog steeds geen mailtje,
sms of telefoontje met uitleg/excuses van vodafone!

Deze hele kwestie is onderhand onverteerbaar,
overigens verschuilt men zich wederom achter Samsung.
Echter heb ik geen contract met Samsung maar met vodafone.

Persoonlijk ben ik nog nooit zo'n incompetente klantenservice in combinatie met een volstrekt niet transparant leverings proces tegengekomen.
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Nou aan mijn kant wel goed nieuws, de mijne is vandaag aan Post NL gegeven dus morgen of overmorgen heb ik hem. Het betreft een zwarte note 4.

Hoop dat jullie hem ook snel hebben!!
zaazaa

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Net ook de mail gekregen, krijg hem morgen binnen. Dit betreft een zwarte note 4. Ik had mijn abo de 27e online verlengd.
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Hier ook nog niks gehoord of gehad. Wacht ook al 3 weken op mijn witte note 4.
Kreeg vandaag wel een berichtje van Vodafone (voor de derde keer) of ik mee wil doen aan een enquete.....TUURLIJK NIET !! Eerst maar eens afspraken nakomen..
Ik ben benieuwd.
bokkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanavond ook bericht gehad note 4 is onderweg 24 okt online verlengt nu de rest nog voor iedereen wie nog wacht
drukkert72

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier hetzelfde, morgen tussen 18.00 en 20.00 uur heb ik m binnen als het goed is...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Alle,

Mocht jij je Galaxy Note 4 vandaag binnen hebben gekregen laat het maar weten met en duidelijke kreet op het forum ;). Ik wens jullie ook veel plezier met het toestel mocht je er ergens niet uit komen ben je van harte welkom op het forum.
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@ Samsungexpert, Wil je met die duidelijke kreet hier op het forum, verdoezelen dat de klanten die een witte note 4 besteld hebben nog wel altijd aan het wachten zijn?
Fijn voor iedereen die de zwarte note nu krijgt 🙂 Maar vodafone jullie zijn er nog niet!! Dus tot ook de klanten met de witte note 4 hun toestel binnen krijgen, is er nog niks te juichen voor vodafone.
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Vodafone waar blijven de witte galaxy note 4 toestellen???
Net contact gehad met de telefonische klantenservice, deze kon mij echter niets zeggen over een levering.
Is er hier een moderator die toevallig wel iets van info heeft?
Ik zie dat heel veel webwinkels de witte versie gewoon op voorraad hebben, dus het lijkt me niet zo moeilijk voor vodafone om deze ook gewoon op voorraad te hebben?
We gaan al richting de 4 weken levertijd ondertussen...
Novi76

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
De enige duidelijke kreet die ik laat horen is aan de consumentenbond. Over misleidende reclame en betalen over iets wat je niet geleverd krijgt
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@JimM Even voor de duidelijkheid. @SamsungExpert is geen Vodafone medewerker. Hij reageert in zijn eigen vrije tijd om jullie te helpen. Daarvoor is het forum immers ook bedoeld. 😉

Moderator Marc heeft afgelopen maandag een update in dit topic geplaatst. Dat is de nieuwste informatie die wij hebben. Als we nieuwe informatie hebben laten we dit natuurlijk weten.
devJR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer is Note 4 leverbaar in de winkels?
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
@Maartje Gebrek aan duidelijkheid is wat er hier mankeert. Als Marc in zijn update nu meteen gezegd had dat er alleen zwarte toestellen zijn binnengekomen hadden we dit allemaal geweten. Hier wordt echter niets over gezegd, buiten dat er een "grote voorraad" is binnen gekomen. Een tip voortaan misschien zeggen hoeveel en welke kleur?? Nu moet een andere gebruiker zelf hier op het forum melden dat hij/zij via de klantenservice te horen gekregen heeft dat het om 246 zwarte toestellen gaat. Dus weer geen witte toestellen... Vind u het gek dat we er dan telkens zelf om moeten vragen?
En als SamsungExpert geen medewerker van jullie is, moet hij het ook niet zo laten overkomen alsof hij een medewerker is, maar dat even buiten beschouwing. Natuurlijk is het fijn als we elkaar helpen op dit forum, maar veel wordt er niet geholpen hier vanuit vodafone zijn kant..

Michelvb1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Vanmorgen heb ik contact gehad met de klantenservice van Vodafone. Mij werd verteld dat de indicatie voor de levering van de witte Samsung galaxy note 4 op de aankomende week licht. ( dus pas volgende week).

Hopen dat ze mijn toestel volgende week daadwerlijk kunnen leveren..
Toen ik mijn bestelling plaatstte stond op de website dat hij direct leverbaar was. Dit was duidelijk niet het geval toen. Hierop had Vodafone eerder moeten anticiperen en sneller de website aan moeten passen. Nu heeft vodafone de verkeerde informatie verstrekt

overigens krijg je van de klantenservice telkens een ander andwoord. Een medewerker wist niet wanneer de levering was van de toestellen en de ander kon mij vertellen dat de indicatie pas op de aankomende week licht
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
En mij werd verteld week 46, deze week dus.
Oftewel een grote puinzooi daar...
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Nou ik ben ook blij gemaakt voor niks, nog steeds geen mail of sms, het betreft een zwarte en dat terwijl er nog 236 op de plank lagen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic