RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
We zullen zien maar hebben weinig hoop wacht ook op zwart
😞
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Waarom zouden we jou een *KNIP* vinden? Omdat je je toestel krijgt? Nee hoor, Vodafone zit gewoon fout hier, alleen snapje, kunnen ze dat natuurlijk niet toegeven!

Veel plezier alvast met je toestel, ik hoop de mijne deze week ook te hebben, zo niet is Vodafone een klant kwijt!
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Dat ligt niet aan jou lars-aalders. Veel plezier met je telefoon!

@Vodafone: dit eist een verklaring! Dat Samsung niet behoorlijk levert is 1, maar dit slaat alles! Belachelijk.

Telefonisch verlengt op 21 oktober en de zelfde dag was mijn abonnement al omgezet. Maar fatsoenlijk de telefoon leveren ho maar. Geen excuses met dat een online verlenging anders loopt dan telefonisch bla bla.

Een abonnement omzetten zodat de maandlasten hoger uit vallen voor mij is een actie niks. Maar een telefoon uit leveren is een hele opgave. En dan mensen die later hebben verlengt (met alle respect) krijgen hun toestel nog eerder ook.

Ronduit belachelijk en een diep trieste service!
SeanStockhausen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nog geen track n trace maar wel bevestiging dat het pakketje richting postNL is gegaan. Ik heb hem verlengd op 20 oktober online, eindelijk ben ik morgen of overmorgen gelukkig met m'n note 4.

Ik hoop ook dat jullie hem deze week nog krijgen! en ja het is nog steeds belachelijk dat er zo weinig telefoons worden geleverd maar dat ligt denk ik meer bij Samsung? Vodafone zou echter wel moeten compenseren voor de mensen die net als ik al 3 weken wachten.
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hier hetzelfde, 21-10 online, verlenging, witte besteld
EN WEDEROM NIKS!
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Belachelijk toch!
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
20-10 online verlengd witte note 4, ook nog steeds niks....
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Ik heb op 25-10 verlengt met een zwarte note 4, vind het ronduit schandalig hoe Vodafone hun klanten behandelt, niet eens een mailtje van excuses het toestel is niet op voorraad blablabla..
hijishet

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

  • kansloos gewoon, een grote bende bij vodafone, communicatie naar klanten is te slecht, worden dingen verteld tijdens het verlengen van het contract (telefonisch) wat gewoon niet nagekomen kan worden, kom is met een passende oplossing ipv alleen mooie praatjes tijdens de verkoop. Al hadden ze mij dit van te voren verteld dan was ik gelijk naar een andere provider gegaan die wel gelijk kon leveren. Ik verwacht als trouwe vodafone klant de telefoon (galaxy note4 zwart) deze week nog in ontvangst te nemen.
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Marc,

Wat is hier is hier aan de hand?
Bestelling van 1,5 week krijgt een t&t code terwijl 3 weken geleden bestellingen nog onduidelijk zijn!

Sinds 21-10 geen enkele communicatie van vodafone!
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Ben benieuwd wat hier nu weer voor een slecht excuus op wordt gegeven.

Ik heb begrepen, van een klantenservice medewerker van Vodafone, dat de telefoons op IMEI nummers worden besteld bij Samsung. Dan zet je de IMEI nummers toch even om zodat mensen die als eerste besteld hebben als eerst geleverd worden? Weer een stukje service. Maar dat schijnt Vodafone niet te snappen! Wel abonnementen direct duurder kunnen omzetten maar dit kwartje valt maar niet. SLECHT!
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb maar een s view hoesje gekocht omdat ik er niet meer in aanmerking voor kom. Wat een slechte klant communicatie bij Vodafone laten niks weten terwijl ze in gebreke blijven. wat ze wel ze op dag van bestelling doen je duurdere abonnement laten ingaan bravo!!
robert70

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Begrijp me niet verkeert, maar Samsung is degene die een slechte voorraad heeft en niet goed leverd.
Het is alleen een grote fout van Vodafone om de klanten slecht te informeren en verkeerde informatie geeft.
En ja zeker misleidend.
Ik heb op 1 dag meerdere malen klantenservice en verkoop gesproken over de voorraad en levering, maar niet 1 keer het zelfde. Elke keer krijg je een ander antwoord, de 1 nog misleidender dan de ander? Raar dat Vodafone dit van zijn medewerkers accepteerde.
Dat we soms wat langer moeten wachten dan wij eigenlijk willen, heeft ook met deze tijd te maken, maar WEES EERLIJK en houdt de klant NIET voor de gek met broodje aap verhalen.
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Helemaal mee eens Robert70 als ze van tevoren
zouden vermelden kan 3 a 4 weken duren, prima
is vervelend maar dat is dan gewoon zo.
maar nu
word er steeds gezegt mischien vandaag krijg je track of vrijdag en zo al dik 3 weken lang. Dat moet niet mogen.
laten ze de mensen die al 3 weken of meer wachte maar
Eens tegemoedkomen met iets.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik begrijp de verwarring en de frustratie maar zoals eerder aangegeven doen we ons best om iedereen zo snel mogelijk te voorzien van zijn/haar toestel. De leveringen zijn afhankelijk van het bestelde kanaal en type (kleur) toestel. Als het aan ons had gelegen hadden we jullie dit uiteraard allemaal bespaard en liever gisteren dan vandaag geleverd.

Goed om te lezen in ieder geval dat er ondertussen al een aantal leveringen hebben plaatsgevonden en een aantal op de planning staan. Ik ga ervan uit dat de rest spoedig zal volgen. De (nieuwe) week is immers pas begonnen..

Nogmaals bedankt voor jullie geduld en begrip.
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Beste Serkan,

bedankt voor wederom een compleet niets zeggend antwoord...
Met opmerkingen als "De (nieuwe) week is immers pas begonnen" en "Ik ga ervan uit" zijn wij nu al 3 weken in het riet gestuurd. Wanneer wordt het nou eens concreet?

Tevens maken deze opmerkingen het wachten op het toestel er niet minder vervelend op! Hierbij kunnen jullie niet meer rekenen op mijn begrip en geduld. Wat gaat Vodafone (misschien in combinatie met Samsung) doen voor al de gedupeerde? Concreet het liefst!

Hierbij wil ik nu ook wel eens weten welke kanaal sneller is dan de ander. Dit omdat het type toestel identiek is en beide sprake is van een verlenging maar iemand 1,5 week eerder zijn telefoon krijgt dan ik. Ik heb telefonisch verlengd. Loopt dit achter ten opzichte van online verlengen? Dat weten wij dit allemaal voor de toekomst en zouden jullie misschien ook wel willen vermelden op de site: SERVICE!!!!!!


SvdBvG

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
20 oktober besteld en ook nog helemaal niets ontvangen. Ook 3 weken geleden een klacht ingediend die ze ook na 10 werkdagen zouden beantwoorden maar daar heb ik ook nog helemaal geen antwoord op. Je wordt er moedeloos van...

Naderhand toegevoegd, Volgens Max van de chat krijg ik hem volgende week. (maar goed, krijg hem al 3 weken lang volgende week)
Dat is dus langer dan 4 weken.
Ook contact gehad met Samsung en die zeggen het volgende

  • Geertje :
    Vodafone besteld het van ons leveranciers en ik heb geen inzicht in wat Vodafone besteld. Als zij niet voldoende bij ons leveranciers hebben besteld kunnen wij er niks aan doen het is de verantwoordelijkheid van Vodafone dat ze optijd en voldoende bestellen

Voor het 4 weken wachten en duur abonnement betalen krijg ik ook geen compensatie...
robert70

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Volverwachting klopt mijn hart, kreeg net een sms.
Vandaag wordt u pakket van Vodafone bezorgd.
(20 okt telefonisch besteld)

Ik hoop dat jullie ook zo snel mogelijk een berichtje krijgen en kunnen genieten van de note 4.
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Zojuist contact opgenomen met de klantenservice. Daar ben ik voorzien van een track and trace nummer. Dit is overigens niet aan mij laten weten via een mail van Vodafone.

Pakket komt vanmiddag binnen als ik op de site van Post NL kijk. Mijn advies dus allemaal contact opnemen met de klantenservice!

EDIT: En nu ook een SMS ter bevestiging!
Zou het dan eindelijk vandaag zo ver zijn??
bokkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
24 okt besteld via internet nog steeds niets gehoord wacht ook alweer bijna 3 weken
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic