RobbinD

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Galaxy Note 4 Direct leverbaar (NIET DUS) Misleidende informatie!!

Hallo,

Ik zie dat de Samsung Galaxy Note 4 nog steeds als direct leverbaar staat op de website?? 20 Oktober heb ik gebeld met vodafone klantenservice met de vraag of de note 4 op voorraad was. Ja die was volgens vodafone op voorraad geen probleem. Ik gelijk de 20e mijn abonnement verlengd in combinatie met de note 4. Nu 10 dagen later nog steeds geen note 4 binnen? Woensdag gebeld met vodafone en gehoord dat die niet op voorraad is? Waarom staat die dan nog steeds als DIRECT LEVERBAAR. Ik krijg een beetje het idee dat het de bedoeling is dat zoveel mogelijk mensen de note 4 bestellen, en zodra je de bestelling/verlenging heb gedaan je toch moet wachten. Als ik dit had geweten had ik sterk over een ander toestel/abbo/bedrijf gedacht. Beetje misleidende reclame

Mvg,

Robbin Delzenne
226 Reacties 226
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoop toch echt deze week vanaf de 22ste lang zat.
al weet ik dat er vast meer mensen zijn die ook voor mij
al hadden besteld maar ben ook bang dat het deze week
niet word.we zullen zien.
zaazaa

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Na een klacht te hebben ingediend over Vodafone bij de Consuwijzer heb ik dit teruggemailed gekregen

Misleidende verkoop: wat mogen ondernemers niet doen?

  • Misleidende reclame maken, dus reclame waarin de ondernemer dingen zegt die niet waar zijn.
  • In de prijs niet alle extra kosten noemen, waardoor de totaalprijs hoger is dan u had verwacht.
  • Zeggen dat u de laatste kaarten voor een uitverkocht concert kunt kopen, terwijl het concert niet uitverkocht is.
  • Reclame maken voor producten die niet beschikbaar zijn. Dit worden ook wel ‘lokkertjes’ genoemd.
  • U een gratis product aanbieden zonder te vertellen dat u daarna iedere maand nog meer producten krijgt, waarvoor u moet betalen.
  • Zeggen dat ze aangesloten zijn bij een keurmerk of een branchevereniging, terwijl dat niet zo is
De twee dikgedrukte, onderstreepte regels zijn in dit geval waar het over gaat. De klacht is tevens doorgestuurd naar toezichthouder ACM. Ik raad aan dat iedereen die hiermee te maken heeft gehad, zijn klacht indient op consuwijzer.nl
robert70

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
het is jammer dat een bedrijf als vodafone dit doet, ze denken dat het marketing technische meer klanten opleverd.
maar het is makkenlijker een klant te lokken als te houden. ik denk dat marketing technische het beter is klanten te houden! dit kan alleen door eerlijk en open te zijn. de mond op mond reclame zorgt wel voor de nieuwe klanten.
zelf al meer dan 15 jaar vodafone klant, maar voor het eerst is de gedachte om er mee te stoppen.
zelf heb ik 20e een note 4 besteld en helaas ook nog niet binnen en helaas ook geen level box! het zou toch een mooi gebaar zijn om diegene die zo lang moeten wachte zo'n level box te geven.
ik hoop dat Samsung gauw genoeg toestellen bezorgt bij vodafone, zodat wij ook kunnen genieten.
Gr.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo allemaal,

Er is een update wat betreft de verwachte leveringen voor de Note 4. Vandaag hebben we een grote levering ontvangen. Helaas nog niet voldoende voor alle openstaande bestellingen, maar wel voor een groot deel hiervan.

De verwachting op dit moment is dat later deze week wel nog alle openstaande bestellingen gekoppeld kunnen worden aan een toestel.

We blijven voor de leveringen afhankelijk van de fabrikant. We doen onze uiterste best om zodra we toestellen ontvangen deze uit te leveren, op volgorde van besteldatum.
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
zit die van mij erbij?
arpiepenbrink

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Op volgorde van besteldatum?
eerst zien dan geloven!
lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Durf het bijna niet te zeggen maar ik heb net een track and trace code gekregen. Morgen staat postNL bij me op de stoep:)
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi
Lars aalbes mag ik vragen wanneer je had besteld

Maar in ieder geval veel plezier morgen na het lange wacht gegunt maar dat geld natuurlijk voor iedereen die een track krijgt
Kitt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb zojuist bericht gekregen dat mijn nummerbehoud is aangevraagd, dat betekent dus dat ook eindelijk bij mijn bestelling nu een Samsung Note 4 is gekoppeld.

Voor iedereen die het bijhoudt ;), ik heb op 21-10 een witte Samsung Note 4 besteld. Ben een nieuwe klant (met nummerbehoud dus).

Toch zou Vodafone er goed aan doen nog iets van een gebaar te maken voor alle klanten die ten tijde van het "Direct leverbaar" zijn volgens de website een Note 4 hebben besteld, maar er te lang op hebben moeten wachten!


Kleine toevoeging; denk je alle ellende nu wel gehad te hebben en wil je gewoon even je nummerbehoud status checken.... :

Nummerbehoud Deze functionaliteit is tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.

😞
lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb 1.5 week geleden besteld (verlenging)
Dus ik denk dat de rest dan ook spoedig zal volgen!
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik op de 22ste verlenging maar nog steeds niets
JimM

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 22Likes
Nog steeds geen logica in volgorde van verzenden bij vodafone dus...
Waarom krijgt iemand die pas 1,5 week wacht wel al een track and trace en iemand die al 3 weken wacht (20 okt) nog steeds niet....
Online verlenging btw...
ejb_van_leeuwen

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
ik heb ook 22 okt besteld maar niks no.
keanowings

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Echt raar
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hier nog niks gekregen! Jullie hebben tot Vrijdag Vodafone! Dan geen Note 4 hier annuleer ik mijn bestelling!
Kitt

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Misschien ligt het aan de bestelde kleur?
StephanDubb

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hier kan het best aan liggen, toch vind ik dat niet kunnen. Een Note 4 is een Note 4, ongeacht de kleur.

Dat zou feitelijk betekenen dat je persee een wit toestel bestellen moet wil je je telefoon optijd hebben, nou als monteur zijnde kan ik wel een wit toestel nemen maar dan is die met een week zwart.. zonde dus.

Bovendien leveren ze ook niet echt in logische volgorde uit, maar goed dit kan aan de kleur liggen..
kevincpg

Liefhebber
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 32Likes
Pfffff daar gaan we weer. Grote bestelling bla bla. Wacht al vanaf 21 oktober en nog steeds niets.

Mensen die 1,5 week geleden hebben besteld krijgen eerder. En ik hoor alleen maar witte toestellen. Wanneer komen er eens zwarte binnen Vodafone??

Ook dat lijkt mij simpel na te vragen bij Samsung. Ik ben het wachten nu meer dan zat!!!!
Solictice

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
@ kevincpg

Ik heb de 21e een witte besteld en heb ook nog niets gehoord.

Lijkt niet echt aan de kleur te liggen. Wel raar dat er blijkbaar willekeurig wordt uitgeleverd.
lars-aalders

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hoop niet dat jullie me nu een *KNIP* vinden ofzo. Maar ik denk dat die van jullie ook spoedig zullen komen! Heb geen witte besteld. Dus degene die wachten op een zwarte zullen sws deze week aan de beurt komen denk ik.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic