Ik zal eerst met iets positiefs beginnen. Het was even wachten voor dat kon, maar na een hele week van klagen eindelijk een moderator met een zinnig antwoord. Bravo Serkan je bent de eerste na 7 dagen.
Dan een paar worden gericht aan mijn grote vriend@Per:
Kijk zo moeilijk is het niet hé een fatsoenlijk waarheidsgetrouw antwoord te geven. In plaats van de popie jopie uit te hangen. Ik zal dat nog even onderbouwen want uit je laatste berichtje begrijp ik dat je het nog steeds niet helemaal snapt. Ik citeer even wat stukjes uit jouw bericht:
Doe jezelf nou 1 plezier:
- laat het proces eens lopen: Denk je nou echt dat we het proces zomaar een maand laten lopen en schaapachtig blijven toezien dat er niks gebeurt?
- je hoeft er niet voor te bellen: Zelfde als hierboven, natuurlijk moeten we wel bellen als wij niet geklaagd hadden dan had er geen haan naar gekraaid naar jullie misleidende praktijken. Natuurlijk willen jullie liever niet dat er überhaupt iemand over praat.
- ik heb contact gehad met het magazijn: Jij hebt contact gehad met het magazijn sooo ej grote jongen, alleen jammer dat van jouw beloofde 10 dagen ook niks van terecht is gekomen.
Wij communiceren een levertijd van 5-10 werkdagen op het moment dat een toestel op voorraad is. Hierin calculeren wij ook door dat het toestel tussentijds (opnieuw) binnen moet komen. In dit geval is dat dus prima uit gekomen: Kan aan mij liggen hoor maar er is helemaal niks prima uitgekomen.
Kijk ik heb een telefoon nodig voor mijn werk, omdat ik vaak op internet moet, vergelijken, notities maken enz. Dan ben ik al 10 dagen aan het wachten en dan kom jij met:
Snap het wel hoor, ik wil ook zo snel mogelijk hebben wat ik bestel. Ik was al aardig geïrriteerd maar dan gaat 1 of andere moderator de Popie Jopie tegen me uithangen. Zelfde als je niet meer zeurt dan krijg je van mij een ijsje. Dan voel je jezelf lekker serieus genomen. In je allerlaatste bericht lees ik dat je schrijf: Nu heb ik zelf nogal een dik vel, dus persoonlijke aanvallen op mij kan ik wel hebben. Dat dikke vel zal je ook wel nodig hebben met zulke domme reacties op normale vragen. Ik zal het je nog 1 keer uitleggen tevens de laatste keer. Goed luisteren nu! Jouw taak als moderator is de klant tevreden houden en van juiste informatie te voorzien. Met de reacties die je nu gedaan heb probeer je de klant te kleineren en te irriteren. Dan sla je de plank behoorlijk mis. Gelukkig voor jou dat je een dik vel. Laten we zeggen een Vodafone velletje door de jaren heen opgebouwd.
Op het moment wacht ik nu dus al sinds 20 oktober op mijn telefoon. Door mijn vrienden van Vodafone en hun goede voorlichting heb ik die dus nog steeds niet. Vrijdag 31 oktober lag de telefoon al in de winkel. Doordat ik ben voorgelogen door vodafone dus aan een abonnement vastzat kon ik er niet om. Maandag heb ik de hele bestelling geannuleerd en dat was woensdag rond. Probleem is sinds dinsdag zit ik voor 2 weken in het buitenland voor mijn werk. Waar ik dus de telefoon vaak gebruik. De eerste kans dat ik de telefoon nu kan ophalen met dank aan Vodafone is 19 -11. Daar wordt je heel blij van, die blijheid is nog even wat aangedikt door 1 of andere popie Jopie moderator. Ik noem geen namen maar iedereen weet wie ik bedoel. Dit was mijn hele Vodafone ervaring.
Mvg,
Robbin