Beste Per,
Ik snap best dat het toestel beperkt leverbaar is en dat er problemen zijn. Bij samsung staat op dit moment ook Pre-Order.
Echter Vodafone moet echt maar dan ook echt wat aan zijn communicatie doen naar Klanten toe. In plaats van automatische op de hoogte gehouden te worden van de ontwikkelingen als klant zijnde moeten WIJ steeds vragen waar we aan toe zijn, met steeds vage antwoorden.
Daarnaast heb ik voordat ik online verlengde persoonlijk gevraagd via de chat waarom ik online zou moeten bestellen en niet in de winkel: het antwoord was dat het toestel op voorraad is bij de webshop en dat laat de website ons ook continue geloven. Je zult begrijpen dat we dan niet bepaald positieve gevoelens koesteren. Vooral omdat opvallend veel mensen op deze forum die klagen, bestaande klanten zijn. Dit wekt de indruk dat bij de schaarste van telefoons, vaste klanten, ondanks het feit dat ze veel eerder hebben besteld, gewoon in een wachtrij worden geparkeerd, terwijl nieuwe klanten hun telefoon wel ontvangen.
Als Vodafone het erg spijtig vind, moet Vodafone dat maar eens duidelijk maken door een officiële verklaring op de website te zetten dat er leveringsproblemen zijn en niet doodleuk on de website "direct leverbaar" te laten staan.
Daarnaast vind ik dat een leuk cadeautje Vodafone zeker niet slecht zal doen, gezien de chaos die nu ontstaat.