Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Galaxy Note 2 - geen WiFi na firmware upgrade

Na een firmware upgrade gisteren werkt mijn WiFi niet meer. Gisteren lukte het nog wel een paar apps (heel traag) te updaten, maar vandaag kom er helemaal niet meer in door een verificatiefout, ondanks dat er geen instellingen zijn veranderd.

Checken op updates zegt dat ik de laatste versie al heb.

Android 4.1.2
Kernel 3.0.31-1071214

Iemand enig idee?
7 Reacties 7
Zaph
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Fijn - er was rond dezelfde tijd een update op mijn KPN Experia modem geinstalleerd die de WiFi settings blijkbaar had veranderd. Alleen 802.11n geselecteerd, en alles werkt weer als een trein.
graem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kies staat niet toe om via kies een n7100 te upgraden heb nieuwste kies versie.
Is er een 4.3 versie van vodafone.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Voor nu is de Galaxy Note II niet te Updaten naar Android 4.3 vandaag heeft de Galaxy S4 wel deze Update gekregen. Misschien dat je net even anders keek?
graem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Versicon heeft hem wel en vodafone weer niet 1 bedrijf ?????
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Hoe bedoel je dat Versicon deze heeft? is dit en provider?
En natuurlijk hebben vele providers ook hun eigen nodige software erop staan.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi graem, ik neem aan dat je Verizon bedoelt, als in de Amerikaanse provider? Vodafone en Verizon zijn niet hetzelfde bedrijf. Daarnaast zijn updates voor toestellen vaak regiogebonden en zijn er soms ook verschillen tussen de toestellen in de verschillende regio's te krijgen zijn.
Of er in Amerika al een update voor je toestel is weet ik niet, maar je kunt de regio's moeilijk vergelijken.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

We wonen natuurlijk ook eenmaal in Nederland en daar is de software en hardware van de Galaxy Note II verschillend met daar bedoel ik Amerika. Vodafone krijgt de Update in handen als Samsung ermee klaar is, dan is het de beurt van Vodafone om bijvoorbeeld hun eigen software erop te zetten zodat je toestel klaar is voor het netwerk van hun.

@BasT Verizon & Vodafone snapje V :D.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic