sjoerd3

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy Nexus - Friends and Family Shop

Hallo,
Waarom is de Galaxy Nexus niet in de Friends and Family Shop te verkrijgen? Komt dit nog, of is er een mogelijkheid om dit toestel toch via de friends and family shop aanbieding te verkrijgen?
 
mvg 
sjoerd
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als jij via die shop kunt bestellen, heb je als het goed is een vriend of een familielid die bij Vodafone werkt. Waarom vraag je het die neit gewoon? 😉
dejeroen

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
http://tweakers.net/pricewatch/292563/samsung-galaxy-nexus-i9250-zwart.html
 
kijk anders hier even, er zijn 36 andere winkels die de galaxy nexus verkopen als je hem zo graag wilt hebben.
sjoerd3
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Martin, Degene waarvan ik deze aanbieding heb gekregen, kon mij geen antwoord geven op mijn vraag.
 @dejeroen , Deze aanbieding geeft me behoorlijk wat korting, dus ik wil er hoe dan ook gebruik van maken, desnoods met een galaxy s2 of een iphone4s. Maar ik wil de Galaxy Nexus inderdaad erg graag. Vandaar dat ik me afvroeg of dit te regelen valt of dat deze beschikbaar wordt binnen een bepaalde tijd in de friends and family shop.
Iphoontje

Gedreven Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hi Sjoerd3,
 
Ik weet niet of andere klanten hier een antwoord op kunnen geven.. Wij weten denk ik net zoveel als jij hierover (als men al uberhaupt weet over welke site je t hebt :p) 🙂
 
Als degene die je de link gaf hier geen antwoord op kon geven, misschien dat nummer bellen wat boven aan de pagina staat? Of een email naar Vodafone?
 
In ieder geval succes 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic