Daantjuh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy Gio S5660 die steeds vast loopt en spontaan uit gaat

ik heb nu ongeveer een half jaartje me gio, ongeveer 2 maanden terug ging die heel vaak spontaan uit,
Krijg hem dan ook niet meer aan dan moet ik eerst de batterij even eruit halen en dan krijg ik hem weer aan.
Ook met sommige internet site's zoals Facebook loopt die vast en moet ik die opnieuw opstarten.
Iemand idee wat dat zou kunnen zijn.???????????????
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
dejeroen

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hier heb ik ook bij een ander antwoord op gegeven:
dit had ik namelijk ook met mijn gio.
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung-toestellen-tablets/Galaxy-Gio-S5660-Android/td-p/10457
daar heb ik het antwoord neergezet, maar hieronder zet ik het er nog wel een keer neer.
 
dit is een bekend probleem.
Ook ik heb het probleem met het uitvallen gehad totdat mij opviel dat elke keer nadat ik hem opnieuw had opgestart er een update voor een of andere app was.
Intellingen - account en synchronisatie - op achtergrond synchroniseren uitzetten.
Nadat ik het automatisch synchroniseren had uitgezet waren de problemen opgelost.

Dit probleem komt voor in android 2.2 voor de galaxy gio.
Het probleem van het uitvallen is dus duidelijk een softwarematige fout van android (het is alleen maar bij updates via de market van android, updates van twitter en email doen het wel gewoon).
 
De oplossing is dus of het synchroniseren uitzetten maar voor de langere termijn kan je beter een nieuwere versie van android downloaden en installeren
Zelf draai ik nu 2.3.3 zonder problemen van uitval van de telefoon met synchronisatie aan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
lindatettert

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb het zelfde probleem met de galaxy s 19000, loopt vast bij facebook, valt uit. telefoon is via programma kies geupdate maar daar wordt het alleen maar erger van.
wie o wie heeft een oplossing?
dejeroen

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hier heb ik ook bij een ander antwoord op gegeven:
dit had ik namelijk ook met mijn gio.
http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung-toestellen-tablets/Galaxy-Gio-S5660-Android/td-p/10457
daar heb ik het antwoord neergezet, maar hieronder zet ik het er nog wel een keer neer.
 
dit is een bekend probleem.
Ook ik heb het probleem met het uitvallen gehad totdat mij opviel dat elke keer nadat ik hem opnieuw had opgestart er een update voor een of andere app was.
Intellingen - account en synchronisatie - op achtergrond synchroniseren uitzetten.
Nadat ik het automatisch synchroniseren had uitgezet waren de problemen opgelost.

Dit probleem komt voor in android 2.2 voor de galaxy gio.
Het probleem van het uitvallen is dus duidelijk een softwarematige fout van android (het is alleen maar bij updates via de market van android, updates van twitter en email doen het wel gewoon).
 
De oplossing is dus of het synchroniseren uitzetten maar voor de langere termijn kan je beter een nieuwere versie van android downloaden en installeren
Zelf draai ik nu 2.3.3 zonder problemen van uitval van de telefoon met synchronisatie aan.
dessi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet of dit hetzelfde probleem is als bij mijn telefoon. Maar mijn Samsung Galaxy SII viel vanaf het begin steeds spontaan uit. Ik kwam steeds weer bij het beginscherm waar ik het wachtwoord moest intypen. Verschillende malen nieuwe software gedownload. Bij een servicecenter gaven ze aan dat het ook aan de SIM-kaart zou kunnen liggen. Nieuwe SIM-kaart gehaald bij de Vodafone-shop en vanaf dat moment valt de telefoon niet meer uit. Ik had de SIM-kaart ook 2 jaar in mijn vorige telefoon gebruikt. Moet normaal gesproken wel kunnen.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties.

Slotje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic