Boi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy Ace update probleem

Update: door

Hallo,
 
Ik heb een Samsung Galaxy Ace GT-S5830.
Op dit moment draait hij op Androïde versie 2.2.1
Het is een Vodafoon ACE versie. Ik zie namelijk bij het opstarten het Vodafoon logo en heb ook meerdere Vodafoon apps
 
Ik lees overal op internet dat er al veel nieuwere versies uit zijn die onder andere het WIFI probleem oplossen.
 
Als ik KIES download van de samsung site en installeer krijg ik de volgende foutmelding:
 
Dit apparaat wordt niet ondersteund door Kies.
 
Ik draai KIES versie 1.3.0.12084_6 voor de iMac en krijg op geen mogelijkheid de update voor elkaar.
 
Telefoon opnieuw opstarten/instellen heeft geen resultaat.
KIES opnieuw installeren etc. ook geen succes.
 
Wie weet de oplossing??
 
BVD.
Hallo,
 
Ik heb een Samsung Galaxy Ace GT-S5830.
Op dit moment draait hij op Androïde versie 2.2.1
Het is een Vodafoon ACE versie. Ik zie namelijk bij het opstarten het Vodafoon logo en heb ook meerdere Vodafoon apps
 
Ik lees overal op internet dat er al veel nieuwere versies uit zijn die onder andere het WIFI probleem oplossen.
 
Als ik KIES download van de samsung site en installeer krijg ik de volgende foutmelding:
 
Dit apparaat wordt niet ondersteund door Kies.
 
Ik draai KIES versie 1.3.0.12084_6 voor de iMac en krijg op geen mogelijkheid de update voor elkaar.
 
Telefoon opnieuw opstarten/instellen heeft geen resultaat.
KIES opnieuw installeren etc. ook geen succes.
 
Wie weet de oplossing??
 
BVD.
1 Reactie 1
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Boi,

Ik weet niet of deze updates via Kies komen, juist omdat het een branded versie is. Het kan best zijn dat deze Over The Air (OTA) word verzonden.

Dit gebeurt echter een zogenaamde waves waarbij jou toestel misschien in een van de laatste waves zit.

Ik zou bij een Vodafone winkel ( met Smartphone Crew) langsgaan. Als de update beschikbaar is moeten ze je daar in de winkel ook mee kunnen helpen lijkt me zo.

Succes iig!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic