Jeroen_H

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GT I9070 Crasht de hele tijd na update 4,1.2

Dag Forum!

Ik heb onlangs mijn Samsung galaxy S advance geüpdate naar 4.1.2, maar na de update loopt mijn telefoon geregeld vast, vaak bij filmpjes, maar soms ook gewoon uit het niets. Lange tijd gebeurt er dan niets of de telefoon gaat schokkerig verder, waarbij user input vaak laat wordt weergegeven (als ik dingen aanraak of swipe dan duurt het soms 5 min voordat het überhaupt wordt weergegeven) Soms crasht de telefoon na een tijdje vastgelopen te zijn, dan start de telefoon opnieuw op.

Ik ben al naar de Vodafone winkel geweest, daar zeiden ze dat ze een reset op de telefoon konden doen, beter dan een factory reset. Die reset heb ik laten uitvoeren, maar er is geen verbetering. Ik hoop dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat er een oplossing voor bestaat

Met vriendelijke groet, Jeroen_H
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Jeroen,

Alle antwoorden, opmerkingen, tips, tricks en waarschuwingen die zijn gegeven in het tooic van topic starter: mmeijne zijn ook van toepassing voor jouw problemen.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/Telefooncrash-na-software-update-4-3-op-Samsung-s3/td-p/122554

Probeer dus eerst het antwoorden uit die@Netwerker (ik-zelf) heeft gegeven.
Indien dat ook niet zou blijken te werken, dan moet je als allerlaatste redmiddel het antwoord van @Broekari in dat topic uitvoeren. Maar wel eerst alle waarschuwingen van mijzelf en de Moderators van Vodafone grondig doorlezen !!!

Daarmee kun jij je probleem verhelpen.

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic